Autore |
Discussione |
antas
Salottino
Utente Medio

|
Inserito il - 08/07/2008 : 17:03:24
|
so de accordu turitanu, pur'ego prefero sardinia, cherio ischire sa motivazione de Wandergus, comunque sardigna non mi paret chi benzat dae s'italianu de oje sardegna, ma dae s'italianu medievale sardigna. Sardegna est italianu modernu. dante naravat: ....e a dir di sardigna le lor lingue non si senton stanche....
Oppuru b'est calchi testimoniantzia de unu "sardegna" prus antigu? ego no isco, ma podet esser.
Antas
|
|
In donzi sardu chi si oltat cont'a calesisiat podere b'est s'antigu disigiu de libertade de su populu de sos NURAGHES |
|
Regione Sardegna ~
Città: sardinnia ~
Membro dal: 09/06/2008 ~
Ultima visita: 12/09/2013
|
 |
|
Turritano
Utente Virtuoso

|
Inserito il - 08/07/2008 : 19:22:11
|
| antas ha scritto:
so de accordu turitanu, pur'ego prefero sardinia, cherio ischire sa motivazione de Wandergus, comunque sardigna non mi paret chi benzat dae s'italianu de oje sardegna, ma dae s'italianu medievale sardigna. Sardegna est italianu modernu. dante naravat: ....e a dir di sardigna le lor lingue non si senton stanche....
antas
|
Lu creo eo puru, no l'apo nadu pro no illongare meda s'arrejonu...  Turritano
|
|
Le dominazioni passano ... i Sardi restano! |
|
Regione Sardegna ~
Prov.: Sassari ~
Città: Sassari ~
Membro dal: 13/01/2008 ~
Ultima visita: 04/10/2016
|
 |
|
turbo
Salottino
Utente Medio

|
Inserito il - 08/07/2008 : 19:37:37
|
deo puru sò tattaresu ma ,de mama logudoresa , e sigomente deo chi pro tribagliu giro totta sa saldigna ,penso chi s'amigu devada incuminzare cun sa limba logudoresa , chi comente sonos este pius deliccada(cuta tra parentesi este unu pensieru meu,boisi itte nde pensadese?tradotto.io che sono nato a Sassari ,ma di madre logudoresa,siccome per lavoro giro tutta l'isola,penso che l'amico,deva cominciare ad allenarsi proprio con la lingua del logudoro,che à dei suoni e delle parole piu accessibili,di altre lingue sarde(voi cosa ne pensate?)
|
|
tanto va la gatta al lardo "che se lo mangia" |
|
Regione Sardegna ~
Città: sassari ~
Membro dal: 19/06/2008 ~
Ultima visita: 31/10/2010
|
 |
|
antas
Salottino
Utente Medio

|
Inserito il - 08/07/2008 : 19:51:49
|
In dunu post de innantis, avio dau su cossigiu de cuminzare cur su sardu litterariu, chi calincunu jamat Logudoresu illustre, poite su logudoresu comune no est chi siet gai lisiu, mesche in sa fonetica.
|
|
In donzi sardu chi si oltat cont'a calesisiat podere b'est s'antigu disigiu de libertade de su populu de sos NURAGHES |
|
Regione Sardegna ~
|
 |
|
Donovan
Salottino
Utente Medio

|
Inserito il - 08/07/2008 : 20:38:04
|
| turbo ha scritto:
deo puru sò tattaresu ma ,de mama logudoresa , e sigomente deo chi pro tribagliu giro totta sa saldigna ,penso chi s'amigu devada incuminzare cun sa limba logudoresa , chi comente sonos este pius deliccada(cuta tra parentesi este unu pensieru meu,boisi itte nde pensadese?tradotto.io che sono nato a Sassari ,ma di madre logudoresa,siccome per lavoro giro tutta l'isola,penso che l'amico,deva cominciare ad allenarsi proprio con la lingua del logudoro,che à dei suoni e delle parole piu accessibili,di altre lingue sarde(voi cosa ne pensate?)
|
At a esser issu/issa a chirrare sa chi prus li piaghet. Podet esser puru chi su po te est prus dìligu po un' àteru lu siat prus pagu, o chi preferzat cosas chi dìligas no siant. A donzunu su chi cheret!
In calesisiat casu, finas a cando una pessone no intendet sa pronuntzia chi si impreat in Sardigna at a sighire a "lezer comente s' iscriet", si cheres un' essempru pòmpia inoghe:
http://www.sotziulimbasarda.net/Tel..._01_1_0.html
http://www.sotziulimbasarda.net/Tel..._01_1_3.html
|
Modificato da - Donovan in data 08/07/2008 20:53:26 |
|
"I sardi a mio parere deciderebbero meglio se fossero indipendenti all'interno di una comunità europea ma anche mediterranea"
Fabrizio De Andrè |
|
Regione Sardegna ~
Membro dal: 10/11/2007 ~
Ultima visita: 24/02/2011
|
 |
|
Turritano
Utente Virtuoso

|
Inserito il - 08/07/2008 : 20:47:43
|
| turbo ha scritto:
|
Eo puru poto narrer su matessi, nessi su logudoresu est sa base de su sardhu litterariu, puru si podet mudare un'aizighedhu dae una 'idda a s'atera. A mie mi piaghet meda cussu de s'Anglona e de sas bidhas acultzu a Thathari, k'ant unu sonu propriu, "aspiradu" o "espiradu" ecc. ki s'allalghada meda dae s'italianu ("sth", "sch", "dh" e ateros sonos)). Sunt sonos difiziles meda da fagher, pro kie no est (“esthe”) abbizzadu dae minore, ma si podet faeddhare finza kena cussos sonos. Turritano
PS: chi vuole la traduzione non ha che dirlo, sono sempre a disposizione (magari in LSC, ma quella la devo ancora imparare… )
x Donovan: cussu ki naras tue est 'eru, e l'amus nadu dae s'incuminzu. Custhos sunt consizos ebìa, posca donzunu podet fagher su seberu ki keret  Saludos
|
Modificato da - Turritano in data 08/07/2008 20:56:39 |
|
|
Regione Sardegna ~
|
 |
|
Jana87
Salottino
Utente Mentor

|
Inserito il - 09/07/2008 : 08:17:07
|
Non c'è bisogno Turritano... Deo appu compresu tottusu...  Correggetemi pure se sbaglio qualcosa... 
|
|
|
Regione Sardegna ~
Città: Cagliari / Milano ~
Membro dal: 04/04/2008 ~
Ultima visita: 22/05/2012
|
 |
|
antas
Salottino
Utente Medio

|
Inserito il - 09/07/2008 : 09:04:02
|
| Jana87 ha scritto:
Non c'è bisogno Turritano... Deo appu compresu tottusu...  Correggetemi pure se sbaglio qualcosa... 
|
Ok Jana Attenta la frase giusta è Deo appo/u cumpresu totu Ti ho messo anche la u perchè in qualche variante si usa. non va bene tottusu per due motivi: intanto perche così vuol dire "tutti" e non "tutto". ed inoltre anche volendo dire tutti si scrive TOTUS senza la u finale, anche se questa viene spesso leggermente pronunciata. Questa vocale viene chiamata vocale paragogica, ed è uno strascico di pronuncia, che ripete leggermente(più o meno a seconda della zona) il suono dell'ultima vocale ma non viene mai scritta. Ispero chi m'apes cumpresu. A nos intender luego
|
|
|
Regione Sardegna ~
|
 |
|
Turritano
Utente Virtuoso

|
Inserito il - 09/07/2008 : 09:04:58
|
| Jana87 ha scritto:
|
Però qualche errore l'hai fatto. Attenta altrimenti niente patentino!   "Deo" va bene (io preferisco "eo"). 1 "apo" (e non appu") 2 "cumpresu" e non "compresu" 3 “totu” e non “tottusu” Turritano.
|
|
|
Regione Sardegna ~
|
 |
|
Andreaserra
Salottino
Utente Senior

|
Inserito il - 09/07/2008 : 09:55:24
|
| Turritano ha scritto:
| Jana87 ha scritto:
|
Però qualche errore l'hai fatto. Attenta altrimenti niente patentino!   "Deo" va bene (io preferisco "eo"). 1 "apo" (e non appu") 2 "cumpresu" e non "compresu" 3 “totu” e non “tottusu” Turritano.
|
Non è del tutto sbagliato!! perchè a volte gli scrivo qualcosa..e dalle mie parti è giusto "appu" lo sbaglio che fà Jana è che si deve dedicare o al logudorese o al campidanese ecc. ecc. prima nè inpara uno e solo quello!! poi si può dedicare agli altri e così credo sia molto più facile altrimenti si mischiano assieme..!!  
|
|
Io non sono nessuno! ma nessuno è come Me!
|
|
Regione Sardegna ~
Prov.: Cagliari ~
Città: Perdaxius ~
Membro dal: 19/04/2008 ~
Ultima visita: 11/10/2010
|
 |
|
Turritano
Utente Virtuoso

|
Inserito il - 09/07/2008 : 10:18:00
|
| Andreaserra ha scritto:
Non è del tutto sbagliato!! perchè a volte gli scrivo qualcosa..e dalle mie parti è giusto "appu" lo sbaglio che fà Jana è che si deve dedicare o al logudorese o al campidanese ecc. ecc. prima nè inpara uno e solo quello!! poi si può dedicare agli altri e così credo sia molto più facile altrimenti si mischiano assieme..!!  
|
Ma sì, Andrea, hai ragione, ed è proprio questo che abbiamo detto più volte dall'inizio. Ma Jana pare abbia deciso di cominciare col Logudorese... Come vedi io non intervengo in Sassarese" Turritano
PS: e narant ki no bi keret una limba ufitziale o LSC! 
|
|
|
Regione Sardegna ~
|
 |
|
Jana87
Salottino
Utente Mentor

|
Inserito il - 09/07/2008 : 10:47:52
|
| Turritano ha scritto:
| Jana87 ha scritto:
|
|
Noooooo...il patentino no... ora mi impegno.... 
|
|
|
Regione Sardegna ~
|
 |
|
carlton
Salottino
Utente Medio

|
Inserito il - 09/07/2008 : 14:25:05
|
Ajò Jana, est s'ora de cumentzai a scriri diaderus in sardu! Sceti sballiendi si podit imparai  Coraggio/andiamo Jana, è ora di iniziare a scrivere davvero in sardo! Solo sbagliando si può imparare!
Mi dispraxit a no podi scriri in "cabesusesu" ca no ddu sciu kistionai, perou m'iat a agradessi meda a ti ligi in logudoresu, ca tanti jai si eus a cumprendi beni e totu! Mi spiace non poter scrivere in "lingua del capo di sopra" perchè non la so parlare, però mi farebbe molto piacere leggerti in logudorese, tanto ci capiremo bene ugualmente!
Po torrai a s'arrexonamentu "sardigna/sardinia/etc", deu potzu nai ki s'ispagnolus sa sardigna dda nant "Cerdeña" (ligi prus o mancu "Serdegna") e is cadelanus Sardenya (ligi "Sardegna"), est a nai ki nc'est su sonu "gn", no creu ca custus puru bengiant de s'italianu, nou o medievali ki siat. Duncas "Sardigna" podit essi puru ki benga deretu de su latinu. Emu a tenni de nai atras cosas puru perou no dda bollu fai tropu longa
A s'intendi allestru 
|
|
 Foresta del Marganai
Iglesias/Domusnovas (CI)
..un altro meraviglioso angolo di Sardegna |
|
Regione Sardegna ~
Città: Bidda 'e Cresia/Barcelona ~
Membro dal: 24/06/2008 ~
Ultima visita: 29/06/2011
|
 |
|
Jana87
Salottino
Utente Mentor

|
Inserito il - 09/07/2008 : 14:27:31
|
Magari lo riuscissi a parlare bene... ma se provassi a parlare solo in sardo ho paura che farei un bel minestrone... 
|
|
|
Regione Sardegna ~
|
 |
|
antas
Salottino
Utente Medio

|
Inserito il - 09/07/2008 : 14:59:34
|
| carlton ha scritto:
Po torrai a s'arrexonamentu "sardigna/sardinia/etc", deu potzu nai ki s'ispagnolus sa sardigna dda nant "Cerdeña" (ligi prus o mancu "Serdegna") e is cadelanus Sardenya (ligi "Sardegna"), est a nai ki nc'est su sonu "gn", no creu ca custus puru bengiant de s'italianu, nou o medievali ki siat. Duncas "Sardigna" podit essi puru ki benga deretu de su latinu. Emu a tenni de nai atras cosas puru perou no dda bollu fai tropu longa
A s'intendi allestru 
|
In latinu "sardegna si narat sard#301;n#301;a
|
|
|
Regione Sardegna ~
|
 |
|
Discussione |
|