Conoscenza, condivisione e promozione della Sardegna
Forum Sardegna - Su Estiu tentadori
    Forum Sardegna

Forum Sardegna
Nome Utente:

Password:

Registrati
Salva Password
Password Dimenticata?

Nota Bene: Villa S.Antonio pr. di OR, un altro meraviglioso angolo della Sardegna, situato nell'alta Marmilla a 265 m. sul livello del mare.
Il territorio è prevalentemente collinare e ricco di sorgenti. Fra le testimonianze archeologiche, oltre ai nuraghi e i menhir, meritanto particolare attenzione le necropoli a Domus de Janas situate nelle località "is Forrus" e "Genna Salixi".

Tutti i Forum
 Limba Sarda
 Ateru
 Su Estiu tentadori
I seguenti utenti stanno leggendo questo Forum Qui c'è:

Bookmark this Topic  
| Altri..
Pagina Precedente
Autore Discussione
Pagina: di 2

cedro del Libano
Salottino
Utente Mentor

Inserito il - 12/08/2008 : 16:26:33  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di cedro del Libano Invia a cedro del Libano un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
bellusu meda custu contus.

Scriei ,scriei sentza de s'ind'accatai seisi donendu bellasa letzioisi de sardu e mi prascidi meda

ligi fueddusu chi no conosciai o chi mi fia iscarescidda,

Incantos meda complimentus cristionasi veramenti bei e Albertina puru non esti de mancu.

Firma di cedro del Libano 

«Occhio per occhio... e il mondo diventa cieco.» (Ghandi)

Regione Estero  ~ Città: l'isola che non c'è  ~  Messaggi: 3587  ~  Membro dal: 17/10/2006  ~  Ultima visita: 14/11/2009 Torna all'inizio della Pagina

Albertina
Salottino
Utente Mentor

Poetessa Paradisolana

Inserito il - 12/08/2008 : 16:30:54  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Albertina Invia a Albertina un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
cedro del Libano ha scritto:

Scriei ,scriei sentza de s'ind'accatai seisi donendu bellasa letzioisi de sardu e mi prascidi meda

Incantos meda complimentus cristionasi veramenti bei e Albertina puru non esti de mancu.

Incantos è arrazza de Jara, deu seu maresa. E tui, Cedru, de innoi sesi?
No andàda su Estiu a is pattis tuas?

Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: Villamar  ~  Messaggi: 3624  ~  Membro dal: 29/06/2006  ~  Ultima visita: 22/05/2010 Torna all'inizio della Pagina

cedro del Libano
Salottino
Utente Mentor

Inserito il - 12/08/2008 : 18:03:41  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di cedro del Libano Invia a cedro del Libano un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Albertina ha scritto:

deu seu amesturada.Babbu mia fiada trexentesu e de patti de mamma amesturausu Arburesusu,cidresusu .
Nonna mia fiada bruscia,fadiada sa mescia po' i dabborisi e i bregusu.teniada sempri sa domu prena de lantiasa e potada sempri s'arrosariu in busciacca cun sa menta e su dimoniu timiada a intrai.

Biddacidru poi fiada sa bidda de is cogas ,chi adenoti si riuninta in campusantu e non tenianta tempusu de si crocai .
Si croccanta scetti adedi' candu tottusu fianta in su sattu a traballai.

A cantu mi contada nonna mia fiada ua bidda prena de spiritus de i mottus chi bessinda ad ogni ora ,ma deu non d'appu mai biu.

Firma di cedro del Libano 

«Occhio per occhio... e il mondo diventa cieco.» (Ghandi)

Regione Estero  ~ Città: l'isola che non c'è  ~  Messaggi: 3587  ~  Membro dal: 17/10/2006  ~  Ultima visita: 14/11/2009 Torna all'inizio della Pagina

Albertina
Salottino
Utente Mentor

Poetessa Paradisolana

Inserito il - 12/08/2008 : 19:56:22  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Albertina Invia a Albertina un Messaggio Privato  Rispondi Quotando

Albertina ha scritto:

deu seu amesturada.Babbu mia fiada trexentesu e de patti de mamma amesturausu Arburesusu,cidresusu .
Nonna mia fiada bruscia,fadiada sa mescia po' i dabborisi e i bregusu.teniada sempri sa domu prena de lantiasa e potada sempri s'arrosariu in busciacca cun sa menta e su dimoniu timiada a intrai.

Biddacidru poi fiada sa bidda de is cogas ,chi adenoti si riuninta in campusantu e non tenianta tempusu de si crocai .
Si croccanta scetti adedi' candu tottusu fianta in su sattu a traballai.

A cantu mi contada nonna mia fiada ua bidda prena de spiritus de i mottus chi bessinda ad ogni ora ,ma deu non d'appu mai biu.

No nd'as biu, ma nd'as intendiu. E duncasa seusu tottu origas po ascuttai contus de cogas, de bruxias, de spiritus de genti cidresa, trexentesa...forza...itta si contas?

Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: Villamar  ~  Messaggi: 3624  ~  Membro dal: 29/06/2006  ~  Ultima visita: 22/05/2010 Torna all'inizio della Pagina

Incantos
Salottino
Utente Virtuoso

Inserito il - 12/08/2008 : 20:27:38  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Incantos Invia a Incantos un Messaggio Privato  Rispondi Quotando

Gratzias Cedro...mancai sia giai 30 annus forasa de sa Sardegna, su saldu non m'esti scaresciu...

Firma di Incantos 

La Giara

Gesturi (Mc)

..un altro meraviglioso angolo di Sardegna

Regione Liguria  ~  Messaggi: 4003  ~  Membro dal: 05/10/2007  ~  Ultima visita: Ieri Torna all'inizio della Pagina

Albertina
Salottino
Utente Mentor

Poetessa Paradisolana

Inserito il - 23/10/2008 : 21:20:37  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Albertina Invia a Albertina un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Contus de genti de bidda mia
Su ballu infernali

Ziu Nanni fud’andendu a bendi pettis de trabaxiu a is pattis de susu e ddi fudi scurigada sa dì sendu in caminu e in satu de Gonnanò si fiada firmau. Fudi una notti de istadi. Iada biu una crasura de moddizi e iada penzau de si croccai ingui. Ci fud’intrau asutta e si dduoi fudi dromiu, ca fudi stancu mottu.
Cumenzada a bisai: una cambarada de sannoras baddendu su ballu sardu e ddu pottanta cratzau in mesu, afferau a bratzettu.
Issu si ndi obiada scabulli, ca ddas timida, ca pottanta faccis leggias e boganta pampadas de fogu de ogus e de bucca e vm…fadianta cun su fogu…vm…vm…vm…
Si ndi fudi scidau tottu assustrau…torrada a pigai sonnu e torra su stessu bisu: sempri custas sannoras leggias chi ddu tiranta in su ballu e sattanta boghendu pampas de fogu de bucca e de ogus vm…vm…vm…
Aicci ci iada passau sa notti ziu Nanni.
A pati de chitzi iada pigau sonnu beni e is ballerinas no dd’as iada bidas prus, ma a ndi ddu stobeddai fuanta stetius unu tallu de canis arrabiosus, canis de cassa chi dd’ianta biu in mesu de sa crasura de sa moddizi e fuant’andausu a ndi ddu scuiai.
Ziu Nanni si ndi fudi strobillau tottu spramau.
Cumenti si fudi girau iada biu su muru de su campusantu de Gonnanoa e ddi fud’arregodau su bisu.

Pagina: di 2 Discussione  
Pagina Precedente
      Bookmark this Topic  
| Altri..

Vai a:
Herniasurgery.it | Snitz.it | Crediti Snitz Forums 2000
Sardegna