Autore |
Discussione |
Nuragica
Moderatore

|
Inserito il - 15/05/2008 : 13:40:52
|
| Ela ha scritto:
      oi oi su coru!!!!! Mi seu scimingendu de s'arrisu!!!!!
|
ahahhaaha anche io Elaaaaaaaaaa

Ricomponiamoci..
Suor Annicca filla mia.. atturadi' calma immoi... chi tindi scuasa de mongia sutzedi unu grandu scandallu e no beccausu mancu unu soddu... ma naramia una cosa.. Berus'esti ca sesi sa perpetua de s'arrettori??? e anca crocasa impari a issu?? castia gia su fueddu "Arrettori" Mi praxit pagu.. e se tanto mi da tanto no isciu noooo!!!
|
|
 Chiesa San Mauro - Monte Corona
Gesico (Ca)
..un altro meraviglioso angolo di Sardegna |
|
Regione Lombardia ~
Città: trexentese inviata speciale nel nord Italia ~
Membro dal: 11/04/2006 ~
Ultima visita: 23/10/2020
|
 |
|
annika
Nuovo Utente
 |
Inserito il - 15/05/2008 : 14:20:15
|
| Nuragica ha scritto:
Suor Annicca filla mia.. atturadi' calma immoi... chi tindi scuasa de mongia sutzedi unu grandu scandallu e no beccausu mancu unu soddu... ma naramia una cosa.. Berus'esti ca sesi sa perpetua de s'arrettori??? e anca crocasa impari a issu??castia gia su fueddu "Arrettori" Mi praxit pagu.. e se tanto mi da tanto no isciu noooo!!!
|
Eya...mamma-aiaia.....immoi mi calmu......ma babbu deppidi pagai pero' !!!
"arrettori" ??? itta hoi nai mamma...??? non ddu sciu.....funti fueddus antigusu ...boh !!! pero' ..pensencinci beni......sissi.....ddi potzu nai ca' esti arrettori.......... e certuuuuuuuuuuu ca' croccu cu Issu...........deu timu a drommi assoba !!! cunqua orta...non drommu meda...intsa'.. mi faidi cumpanjia........Deusu scetti ddu scidi !!!
|
Modificato da - annika in data 15/05/2008 14:23:33 |
|
"I confini ? esistono eccome !!! " Nei miei viaggi ne' ho incontrati molti..e stanno tutti nella mente degli uomini. (Lizard) |
|
Regione Estero ~
Città: Sirbony ~
Membro dal: 21/06/2007 ~
Ultima visita: 26/06/2008
|
 |
|
interfolk
Salottino
Utente Virtuoso

Folk President
 |
Inserito il - 15/05/2008 : 14:36:40
|
Tengu arraxioni che custa bidda esti indemoniara !!!!!
Mui esti bessiu appillu che sa perpetua mia esti filla de aiaia Nuragica !! cesssssssssssssss ta dannu,su chi esti succedendi in noi cun custa bona genti…. Candu fiada bona…….. Castiai chi sobbeisi calmai tottu cantusu… se no mi costringeisi a passai a si benidixi prima s’ora……………..
|
|
 |
|
Regione Sardegna ~
Prov.: Cagliari ~
Città: . ~
Membro dal: 08/03/2007 ~
Ultima visita: 14/06/2020
|
 |
|
interfolk
Salottino
Utente Virtuoso

Folk President
 |
Inserito il - 15/05/2008 : 14:37:48
|
| ziama ha scritto:
Maaa...mmaa... ma allora era uno scherzo macabro!!! Chi ha organizzato questa beffa???? Su motu non esti motu.....e su baullu estui sbuidu!!!!!!!!!! Qui gatta ci cova!!!!! Ita esti custa storia??? Ita totu esti succedendi? Qualcuno mi spieghi....poita deu....giai ca tengiu su xrobeddu scallau po contu miu......diaci s'acabada de scallai!!!!!!!! ESIGO UNA SPIEGAZIONE....cosa e' successo a tziu Peppineddu??? Dov'e finito???? E' forse uno scherzo? E' forse un tentantivo di estorsione? Che qualcuno parli po s'amori'e Deusu....... Don Romaneddu....sumancu fustei...uomo di fede.....spirito puro (nel senso ca su binu non d'ammesturada cun s'acqua a s'ora de s'offertoriu!!!!).....Ci dica cosa sta succedendo.... Qui la gente si sfida a duello....is bixinasa istrangiasa crastulanta.....Tittixedda esti sparessia e diacci su notaiu... Po non chistionai de su maresciallu...ca esti tres disi chi non si bidi....cun sa scusa ca d'anti furau is brebeisi... Secondo me....questa e' una congiura....voluta da qualcuno...... per incastrare qualcun altro..... M'apa sbagliai.....ma sento odore di bruciato!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
I noi callincunu du praxiri a giogai cun su tiau zia mariedda !!!
Su ballu esti sboiduuu…. Ma itta mottu e mottu………… nu esistiti propriu
Custa esti una bidda de scumunigausu … genti chi siori bocciri, is bixinasa crastulanta scettici, tittixedda deppiressi de domu in domu a fai benifecienzia, Non cumprendu su marescuallu in nui dimoniu si deppiressi sticchiu…… in cancu incuggiau siluramenti.
Deu puru intendu fragu de abbruxiau……………. E meda puru !!!!
Comunqua tenisi arrexioni tzia mariedda..... esti scallendimi a mmei puru su xriobeddu
|
|
 |
|
Regione Sardegna ~
|
 |
|
interfolk
Salottino
Utente Virtuoso

Folk President
 |
Inserito il - 15/05/2008 : 14:49:52
|
| annika ha scritto:
| Nuragica ha scritto:
Suor Annicca filla mia.. atturadi' calma immoi... chi tindi scuasa de mongia sutzedi unu grandu scandallu e no beccausu mancu unu soddu... ma naramia una cosa.. Berus'esti ca sesi sa perpetua de s'arrettori??? e anca crocasa impari a issu??castia gia su fueddu "Arrettori" Mi praxit pagu.. e se tanto mi da tanto no isciu noooo!!!
|
Eya...mamma-aiaia.....immoi mi calmu......ma babbu deppidi pagai pero' !!!
"arrettori" ??? itta hoi nai mamma...??? non ddu sciu.....funti fueddus antigusu ...boh !!! pero' ..pensencinci beni......sissi.....ddi potzu nai ca' esti arrettori.......... e certuuuuuuuuuuu ca' croccu cu Issu...........deu timu a drommi assoba !!! cunqua orta...non drommu meda...intsa'.. mi faidi cumpanjia........Deusu scetti ddu scidi !!!
|
Itta oi nai custu o sa perpetua ???
E noooooooooo.........mui non conoscisi prusu mancu S’ARRETTORI ??? attrusu che fueddusu antigusu…………e galletusuuuuuu……. e scrafingiusu...
E mui dattu chi ari scoviau ….. nau sa bedidadi……… tanti non c’esti nudda de cuai… biu che esti sa mongixedda preferiaaa....de su vicariu.
Certu, e ci pongu sa manu in su fogu … e cunfermu che candu sa perpetua timiara e da pigara a scrafingiu… da fadiada cumpagia s’arrettori…………..... e cun s'arrettori da passara sa timmoriaaa......
E mi raccumandu suor annica … non di bessara de mongia…… abbarriri aici…… non doniri arraxioni ad aiaia nuragica…. Abbia sempre fede … che is arrettorisi cumenti a mei gli faranno sempre compagnia
Un'antra cosa sa perpetua.... biu che a fustei ci da piagara meda a donai a i signorisi.... non cunfandara is tipusu de arrettorisi ... se no i custa bidda abbarrata pagu a nai scimproriusu.....puru
|
Modificato da - interfolk in data 15/05/2008 14:58:36 |
|
 |
|
Regione Sardegna ~
|
 |
|
annika
Nuovo Utente
 |
Inserito il - 15/05/2008 : 15:14:40
|
suor annicca.......
Ahhhhhhhh, immoi happu cumprendiu..." S'arrettori" esti su Predi ???? e quindi esti Issu Don Romaneddu ???
ohia...intsa' happu scoviau !!!! e' curp'e' mamma-aiaia----ca' mi narada qustus fueddusu becciusu..... chi deu non cumprendu.....happu studiau s'italianu... Anda beni ...abarru mongia....e in cumpanjia........... sa jenti dda' lassu nai..............anku' non arrianta maiiiiiiii......... Deus s'adi a pedronai....  
p.s. mi seu scallendu .........eya de s'arrisu pero'.............cessssssss

|
|
"I confini ? esistono eccome !!! " Nei miei viaggi ne' ho incontrati molti..e stanno tutti nella mente degli uomini. (Lizard) |
|
Regione Estero ~
|
 |
|
interfolk
Salottino
Utente Virtuoso

Folk President
 |
Inserito il - 15/05/2008 : 15:21:21
|
Ooooohhhh........ ma castiaiiii non sciedda che s'arrettori fiada Don Romaneddu ??? ma nu è chi appiri sbagliau arrettori ??  
Nerissidu a mamma aiaia Nuragica ... sa prossima borta de du spiegai beni is fueddus antigus....... che aiaia Nuaragica
s'arrettori du conoxidi beni............
|
Modificato da - interfolk in data 15/05/2008 15:21:50 |
|
 |
|
Regione Sardegna ~
|
 |
|
ziama
Salottino
Utente Maestro

AmBASCIUatrice in USA

|
Inserito il - 15/05/2008 : 16:35:21
|
Suor Annicca fill'e su motu?? Meurreddu fill'e su motu? (chi motu non esti ma esti andau in America a visitai sorresta mia, Ziama!!) Mii....imoi apu cumprendiu poita a tziu Peppinu du tzerrianta "lo spermatozoo infallibile".....
|
Modificato da - ziama in data 15/05/2008 16:36:42 |
|
 Santa Mariedda - Senorbi
..un altro meraviglioso angolo di Sardegna
Siamo sardi Siamo spagnoli, africani, fenici, cartaginesi, romani, arabi, pisani, bizantini, piemontesi. Siamo le ginestre d'oro giallo che spiovono sui sentieri rocciosi come grandi lampade accese. Siamo la solitudine selvaggia, il silenzio immenso e profondo, lo splendore del cielo, il bianco fiore del cisto. Siamo il regno ininterrotto del lentisco, delle onde che ruscellano i graniti antichi, della rosa canina, del vento, dell'immensità del mare. Siamo una terra antica di lunghi silenzi, di orizzonti ampi e puri, di piante fosche, di montagne bruciate dal sole e dalla vendetta. Noi siamo sardi. Grazia Deledda. |
|
Regione Estero ~
Città: new york ~
Membro dal: 12/12/2006 ~
Ultima visita: 30/06/2020
|
 |
|
annika
Nuovo Utente
 |
Inserito il - 15/05/2008 : 17:04:00
|
| ziama ha scritto:
Suor Annicca fill'e su motu?? Meurreddu fill'e su motu? (chi motu non esti ma esti andau in America a visitai sorresta mia, Ziama!!) Mii....imoi apu cumprendiu poita a tziu Peppinu du tzerrianta "lo spermatozoo infallibile".....
|

cessssssssssss.........pitticca sa tragediaaaaaaaa
|
|
|
Regione Estero ~
|
 |
|
Nuragica
Moderatore

|
Inserito il - 15/05/2008 : 17:32:49
|
| interfolk ha scritto:
E mi raccumandu suor annica … non di bessara de mongia…… abbarriri aici…… non doniri arraxioni ad aiaia nuragica…. Abbia sempre fede … che is arrettorisi cumenti a mei gli faranno sempre compagnia
|
O su vicariu arrett..ori.. mi ca deu a suor Annicca.. filla mia d'apu nau de abarrrai mongia.. ita di naras a no mi ponni immenti..??? Immoi ca s'esti scrobeta s'antifona ca d'ia abbandonada,, totus teninti piedadi de issa.. e siguramenti callincunu arregalleddu de destra e de manca , ad' arribbai... chi sindi bessit de mongia inveciasa anta a tenni cosa de nai e gei di bisi de genti spibisuendi!!
|
|
 Chiesa San Mauro - Monte Corona
Gesico (Ca)
..un altro meraviglioso angolo di Sardegna |
|
Regione Lombardia ~
Città: trexentese inviata speciale nel nord Italia ~
Ultima visita: 23/10/2020
|
 |
|
ziama
Salottino
Utente Maestro

AmBASCIUatrice in USA

|
Inserito il - 15/05/2008 : 17:34:48
|
Tottu custu casinu sceti poita Turritano adi decidiu de fai su postinu!! Chi fiara abarrau a fai su tontu....cussa littera a aiaia Nuragica....non iada adessi mai arribada!!!!!!!!!!!!!!!! 
|
Modificato da - ziama in data 15/05/2008 17:36:54 |
|
 Santa Mariedda - Senorbi
Siamo sardi Siamo spagnoli, africani, fenici, cartaginesi, romani, arabi, pisani, bizantini, piemontesi. Siamo le ginestre d'oro giallo che spiovono sui sentieri rocciosi come grandi lampade accese. Siamo la solitudine selvaggia, il silenzio immenso e profondo, lo splendore del cielo, il bianco fiore del cisto. Siamo il regno ininterrotto del lentisco, delle onde che ruscellano i graniti antichi, della rosa canina, del vento, dell'immensità del mare. Siamo una terra antica di lunghi silenzi, di orizzonti ampi e puri, di piante fosche, di montagne bruciate dal sole e dalla vendetta. Noi siamo sardi. Grazia Deledda. |
|
Regione Estero ~
|
 |
|
Ela
Moderatore

|
Inserito il - 15/05/2008 : 17:56:36
|
| ziama ha scritto:
Tottu custu casinu sceti poita Turritano adi decidiu de fai su postinu!! Chi fiara abarrau a fai su tontu....cussa littera a aiaia Nuragica....non iada adessi mai arribada!!!!!!!!!!!!!!!! 
|
Ma diappessi nau deu....poita furia a connotu de sa tresca e arregodadiri ca ndi sciu de tui puru!!!!!!Po esempiu su pipiu Meurreddu ca non esti fillu de chi naraisi ca esti!!!!
|
|
 Lago Flumendosa
Nurri (Ca)
..un'altro meraviglioso angolo di Sardegna |
|
Regione Marche ~
Ultima visita: 03/07/2020
|
 |
|
ziama
Salottino
Utente Maestro

AmBASCIUatrice in USA

|
Inserito il - 15/05/2008 : 18:48:55
|
Mariedda:
Manuelita...ma tui ca scisi tottu....Meurreddu a sa fini (a pati essi fill'e bagassa!) ...ma esti fillu miu o fill'e mamma mia????

|
|
 Santa Mariedda - Senorbi
|
Regione Estero ~
|
 |
|
Ela
Moderatore

|
Inserito il - 15/05/2008 : 19:02:40
|
| ziama ha scritto:
Mariedda:
Manuelita...ma tui ca scisi tottu....Meurreddu a sa fini (a pati essi fill'e bagassa!) ...ma esti fillu miu o fill'e mamma mia????

|
Ma cumenti....tui gei du scisi de chini esti fillu.....issu puru esti fillu de su mottu...nareusu aici!!!!Appu giai nau ca Peppiu furiada meda ciccau de is femmiasa de bidda, mancai non fessidi de bisura bella!!!!Pariada unu carrabusu, ma si bidi ca teniada dotisi cuadasa sinucasa non si spiegada!!!!Furiada a peis de coca , is ogusu de cocciula imbriaga e pariada unu bremi de pira!!!!!Ma ti arregodasa ca tui puru asi cediu a issu!!!!! E menu malli ca su pipiu non di adi assimbillau poita issu esti longu cumenti e s'annada maba!!!!
|
|
 Lago Flumendosa
Nurri (Ca)
..un'altro meraviglioso angolo di Sardegna |
|
Regione Marche ~
Ultima visita: 03/07/2020
|
 |
|
ziama
Salottino
Utente Maestro

AmBASCIUatrice in USA

|
Inserito il - 15/05/2008 : 19:05:28
|
su babbu esti siguru...biu ca eusu cumprendiu ca esti fill'e su motu (po brulla....non su fillu...su motu!).... Esti sa questioni de sa mamma...ca seu ancora cunfundia!!  
|
|
 Santa Mariedda - Senorbi
|
Regione Estero ~
|
 |
|
Discussione |
|
|
|