Autore |
Discussione |
drFolk
Salottino
Utente Senior

|
Inserito il - 14/05/2008 : 23:22:11
|
| interfolk ha scritto:
Calli duellooooo su dattori.....???? e arrivata l'ora de fai unu mortu ????
|
dottor Zoseppe "in sa jaca 'e s'ortu chi bos impicchene! Bugone! (si fa circospetto) Ma forse il maresciallo Monteferru non ha sentito nulla... (a voce alta) Un morto qui ci vorrebbe, fosse anche un morto d'infarto per le mutande in pizzo San Gallo. E che cos'è, suor Anne', il cotone le fa uscire sa malandra?*"
*le piaghe
|
|
Lollove
Nuoro
..un altro meraviglioso angolo di Sardegna |
|
Regione Sardegna ~
Città: Cagliari ~
Membro dal: 21/11/2007 ~
Ultima visita: 03/06/2020
|
 |
|
interfolk
Salottino
Utente Virtuoso

Folk President
 |
Inserito il - 14/05/2008 : 23:26:59
|
certu che un morto ci vorrebbe ....... cosi indosso la stola viola.......regalo fatto dalla perpetua....... aici incingiu
|
|
 |
|
Regione Sardegna ~
Prov.: Cagliari ~
Città: . ~
Membro dal: 08/03/2007 ~
Ultima visita: 14/06/2020
|
 |
|
kolipo
Salottino
Utente Attivo

|
Inserito il - 14/05/2008 : 23:40:37
|
| Nuragica ha scritto:
Seu appena andada a di retirai s'arritratu a che su su fotografu... Cust'ota seu fadendi sempri unu pagu de ginnastica... poita pobiddu miu m'esti trascurendi.. po mori de cussa crastula de Tittixedda...   Apu agatau sa stoja totu segada.. depint'essi sempri arrumbuendi... no sciu ita ciad'agatai cussu... ita tenit in prus de mimi?? Castiai e giudicai bosatrusu..

|
iiiiiiiiiiiiiii che bella ra sposa mea pari unu commudu!
|
|
|
Regione Sardegna ~
Città: Elmas ~
Membro dal: 02/05/2007 ~
Ultima visita: 07/12/2013
|
 |
|
interfolk
Salottino
Utente Virtuoso

Folk President
 |
Inserito il - 14/05/2008 : 23:43:29
|
Deu appu agatau una fotografia ... candu femmu ai primissimi anni del mio sacerdozio................

|
|
 |
|
Regione Sardegna ~
Città: . ~
Membro dal: 08/03/2007 ~
Ultima visita: 14/06/2020
|
 |
|
annika
Nuovo Utente
 |
Inserito il - 14/05/2008 : 23:43:45
|
| dr folk ha scritto:
dottor Zoseppe "in sa jaca 'e s'ortu chi bos impicchene! Bugone! (si fa circospetto) Ma forse il maresciallo Monteferru non ha sentito nulla... (a voce alta) Un morto qui ci vorrebbe, fosse anche un morto d'infarto per le mutande in pizzo San Gallo. E che cos'è, suor Anne', il cotone le fa uscire sa malandra?*"
*le piaghe
|
suor annicca:
Si dottore...lei si che mi capisce !!!
|
|
"I confini ? esistono eccome !!! " Nei miei viaggi ne' ho incontrati molti..e stanno tutti nella mente degli uomini. (Lizard) |
|
Regione Estero ~
Città: Sirbony ~
Membro dal: 21/06/2007 ~
Ultima visita: 26/06/2008
|
 |
|
ziama
Salottino
Utente Maestro

AmBASCIUatrice in USA

|
Inserito il - 15/05/2008 : 00:23:57
|
Maaa...mmaa... ma allora era uno scherzo macabro!!! Chi ha organizzato questa beffa???? Su motu non esti motu.....e su baullu estui sbuidu!!!!!!!!!! Qui gatta ci cova!!!!! Ita esti custa storia??? Ita totu esti succedendi? Qualcuno mi spieghi....poita deu....giai ca tengiu su xrobeddu scallau po contu miu......diaci s'acabada de scallai!!!!!!!! ESIGO UNA SPIEGAZIONE....cosa e' successo a tziu Peppineddu??? Dov'e finito???? E' forse uno scherzo? E' forse un tentantivo di estorsione? Che qualcuno parli po s'amori'e Deusu....... Don Romaneddu....sumancu fustei...uomo di fede.....spirito puro (nel senso ca su binu non d'ammesturada cun s'acqua a s'ora de s'offertoriu!!!!).....Ci dica cosa sta succedendo.... Qui la gente si sfida a duello....is bixinasa istrangiasa crastulanta.....Tittixedda esti sparessia e diacci su notaiu... Po non chistionai de su maresciallu...ca esti tres disi chi non si bidi....cun sa scusa ca d'anti furau is brebeisi... Secondo me....questa e' una congiura....voluta da qualcuno...... per incastrare qualcun altro..... M'apa sbagliai.....ma sento odore di bruciato!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Modificato da - ziama in data 15/05/2008 00:29:11 |
|
 Santa Mariedda - Senorbi
..un altro meraviglioso angolo di Sardegna
Siamo sardi Siamo spagnoli, africani, fenici, cartaginesi, romani, arabi, pisani, bizantini, piemontesi. Siamo le ginestre d'oro giallo che spiovono sui sentieri rocciosi come grandi lampade accese. Siamo la solitudine selvaggia, il silenzio immenso e profondo, lo splendore del cielo, il bianco fiore del cisto. Siamo il regno ininterrotto del lentisco, delle onde che ruscellano i graniti antichi, della rosa canina, del vento, dell'immensità del mare. Siamo una terra antica di lunghi silenzi, di orizzonti ampi e puri, di piante fosche, di montagne bruciate dal sole e dalla vendetta. Noi siamo sardi. Grazia Deledda. |
|
Regione Estero ~
Città: new york ~
Membro dal: 12/12/2006 ~
Ultima visita: 30/06/2020
|
 |
|
Nuragica
Moderatore

|
Inserito il - 15/05/2008 : 11:14:25
|
Aiaia Nuragica.. C'esti su postinu sonendi sonendi.. ita lampu ad' a bolli???
Bongiornu tzia Nuragica.. Ita novas???
Eh Novixeddas de piscadoris.. acqua meda e pisci pagu!!
Una volta andato via il postino aiaia Nuragica pensa a voce alta...
E chini mi scridi in gratziasa??? Gei furianta duas giobiasa chi no arricìaia posta...
Apre la lettera e intravede una fotografia ... la guarda e comincia a leggere..
Cara Nuragica.. é arrivato il momento che tu sappia alcune cose che ti riguardano... La bambina che mi avevi affidato subito dopo la nascita ( figlia del peccato), avuta cun tziu Peppinu prima che ti sposassi ... sta molto bene e ti è molto vicina.. per ora non posso dirti di piu'..Non ho mai detto a nessuno che fosse tua figlia... Certa che anche tu manterrai la promessa che facesti e cioè lasciare tutti i tuoi beni al nostro convento... Saluti con affetto Madre Badessa c/o Convento delle Cresure di Scrafingiu... P.S. Ti allego la foto di tua figlia guardala e strappala subito insieme alla lettera..

Ojaa momiaaaaaaaa ti arroriiiiiiii
Aiaia Nuragica sviene cadendo per terra  
|
Modificato da - Nuragica in data 15/05/2008 11:15:45 |
|
 Chiesa San Mauro - Monte Corona
Gesico (Ca)
|
Regione Lombardia ~
Città: trexentese inviata speciale nel nord Italia ~
Membro dal: 11/04/2006 ~
Ultima visita: 23/10/2020
|
 |
|
Antoi
Salottino
Utente Virtuoso

|
Inserito il - 15/05/2008 : 11:24:24
|
| Nuragica ha scritto:
Aiaia Nuragica.. C'esti su postinu sonendi sonendi.. ita lampu ad' a bolli???
Bongiornu tzia Nuragica.. Ita novas???
Eh Novixeddas de piscadoris.. acqua meda e pisci pagu!!
Una volta andato via il postino aiaia Nuragica pensa a voce alta...
E chini mi scridi in gratziasa??? Gei furianta duas giobiasa chi no arricìaia posta...
Apre la lettera e intravede una fotografia ... la guarda e comincia a leggere..
Cara Nuragica.. é arrivato il momento che tu sappia alcune cose che ti riguardano... La bambina che mi avevi affidato subito dopo la nascita ( figlia del peccato), avuta cun tziu Peppinu prima che ti sposassi ... sta molto bene e ti è molto vicina.. per ora non posso dirti di piu'..Non ho mai detto a nessuno che fosse tua figlia... Certa che anche tu manterrai la promessa che facesti e cioè lasciare tutti i tuoi beni al nostro convento... Saluti con affetto Madre Badessa c/o Convento delle Cresure di Scrafingiu... P.S. Ti allego la foto di tua figlia guardala e strappala subito insieme alla lettera..

Ojaa momiaaaaaaaa ti arroriiiiiiii
Aiaia Nuragica sviene cadendo per terra  
|
Ma calli beisi chi fostei è pobora in canna. Immoi fostei puru di ollidi scrufì cussu du soddusu de su mo tu.
|
Modificato da - Antoi in data 15/05/2008 11:26:49 |
|
 Basilica di Santa Giusta (XII sec.)
Santa Giusta (Or)
Othoca, il passato che torna al presente, ora ci siamo...
http://blog.libero.it/vivereineterno/ |
|
Regione Sardegna ~
Prov.: Oristano ~
Città: Othoca ~
Membro dal: 02/03/2008 ~
Ultima visita: 24/10/2020
|
 |
|
Nuragica
Moderatore

|
Inserito il - 15/05/2008 : 11:26:44
|
| Antoi ha scritto:
Ma calli beisi chi fostei è pobora in canna.Immoi fostei puru di ollidi scrufì cussu du soddusu de su motu.
|
Ita ndi scidi fustei.. ita si creidi ca naru pani pani, binu binu, totu is cosas miasa?? Poi podid'essi puru chi erediti callincuna cosa cust'ota..  Frotzisi no adi cumprendiu ca in sa litra chi m'esti arribbada.. dui esti sa testimonianza ca sa filla chi m'anti cresciu in su cunventu è filla de su motu... chi poi apu iscipiu ca non è berusu ca è motu.. ma è partiu in america po no si fai agatai de niscinusu... ma ita totu seu scoviendi innoi... ca potanta origas fintzasa e i murusu!!!
|
Modificato da - Nuragica in data 15/05/2008 11:32:45 |
|
Gesico (Ca)
|
Regione Lombardia ~
|
 |
|
Antoi
Salottino
Utente Virtuoso

|
Inserito il - 15/05/2008 : 11:39:09
|
| Nuragica ha scritto:
| Antoi ha scritto:
Ma calli beisi chi fostei è pobora in canna.Immoi fostei puru di ollidi scrufì cussu du soddusu de su motu.
|
Ita ndi scidi fustei.. ita si creidi ca naru pani pani, binu binu, totu is cosas miasa?? Poi podid'essi puru chi erediti callincuna cosa cust'ota..  Frotzisi no adi cumprendiu ca in sa litra chi m'esti arribbada.. dui esti sa testimonianza ca sa filla chi m'anti cresciu in su cunventu è filla de su motu... chi poi apu iscipiu ca non è berusu ca è motu.. ma è partiu in america po no si fai agatai de niscinusu... ma ita totu seu scoviendi innoi... ca potanta origas fintzasa e i murusu!!!
|
tottusu si funti fendi giai is'contusu ma forzisi non anti pregontau all'oste, in custu casu a Ainedda s'onolvesa, issa si ca scidi calincuna cosa, chesti de arrazza sassaresa e su motu iada fattu su militari in Sassari. E... ge fiada arrazza de bugiu, du zerrianta su sciupafemminasa.
E chi si dadi scritta sa littera ge no adessi su notaiu, cussu sì ca esti bravu a scri, ma po n'di furai su innai ai motusu, innoi ada tocai a fai s'esami de su dna, e de innoi a du inventai seusu tottu motusu.
|
|
 Basilica di Santa Giusta (XII sec.)
Santa Giusta (Or)
Othoca, il passato che torna al presente, ora ci siamo...
http://blog.libero.it/vivereineterno/ |
|
Regione Sardegna ~
Prov.: Oristano ~
Città: Othoca ~
Membro dal: 02/03/2008 ~
Ultima visita: 24/10/2020
|
 |
|
Ela
Moderatore

|
Inserito il - 15/05/2008 : 12:51:33
|
Eh! Deu gei du sciria de diora tottu custu amesturu...poita po Peppiu nci obiada unu soddu po du fai cantai e dusu po du fai cittiri e a mei iada contau tottuu!!!!Issu, mancai essiri pattu unu pibizziri e furiada attu cumenti e unu pisu de obia...teniada futtua cun is femiasa de bidda (aggiudau unu pagheddu de mei puru cun cancuna fatturedda...)E aiaia Nuragica non furiada de mancu!!!!!E cussa pippia chi iada tentu d'iada donada a is mongiasa de su guventu de "is cresuras de Scrafingiu" e custu du sciriada finzasa su sindigu de Scrafingiu....e non sciu cumenti adi fattu a tenniri custu segretu!!!....Mah!!!!
|
|
 Lago Flumendosa
Nurri (Ca)
..un'altro meraviglioso angolo di Sardegna |
|
Regione Marche ~
Ultima visita: 03/07/2020
|
 |
|
Nuragica
Moderatore

|
Inserito il - 15/05/2008 : 12:55:15
|
| Ela ha scritto:
Eh! Deu gei du sciria de diora tottu custu amesturu...poita po Peppiu nci obiada unu soddu po du fai cantai e dusu po du fai cittiri e a mei iada contau tottuu!!!!Issu, mancai essiri pattu unu pibizziri e furiada attu cumenti e unu pisu de obia...teniada futtua cun is femiasa de bidda (aggiudau unu pagheddu de mei puru cun cancuna fatturedda...)E aiaia Nuragica non furiada de mancu!!!!!E cussa pippia chi iada tentu d'iada donada a is mongiasa de su guventu de "is cresuras de Scrafingiu" e custu du sciriada finzasa su sindigu de Scrafingiu....e non sciu cumenti adi fattu a tenniri custu segretu!!!....Mah!!!!
|
hahahaaa ojaaaaaaaaaaaaaaaa     
|
|
Gesico (Ca)
|
Regione Lombardia ~
|
 |
|
Ela
Moderatore

|
Inserito il - 15/05/2008 : 13:09:33
|
|
Ma calli beisi chi fostei è pobora in canna. Immoi fostei puru di ollidi scrufì cussu du soddusu de su mo tu.
|
Ma castiai ca sa madri badessa ca gei fiada unu bellu ziccheddu e brodu...sciriada tottu e su inai du opiada de Peppiu ca callencunu soddisceddu gei d'iada allodau!!!!
|
|
 Lago Flumendosa
Nurri (Ca)
|
Regione Marche ~
|
 |
|
annika
Nuovo Utente
 |
Inserito il - 15/05/2008 : 13:31:07
|
suor Annicca:
Ohia, SantaRitamiadesucoruuu !!!! itta tottu seu intendendi !!!! Seu sa filla de Aiaia Nuragica e de tziu Peppinu.....??????? (su mottu chi no esti mottu )...  ohi su coru ......laaaaaaaaa seu a ximingiusu .... Gesucristumiu ajjiudaimiiiii !!!
m'anti lassau in su guventu delle "Cresure di Scrafingiu".......... m'anti obbligau a bivi cun i mongiasa......a pregai a tottu dì..........ammarolla !!! M'anti privau de podi bivi cumenti is atras piccioccheddasa.... non ci potzu pensai !!! po cussu esti...chi non m'intendu de essi mongia......e mi praxiti i gallettusu !!! E noooooooo....ensa'.....tziu Peppinu (chi esti babbu miu) ...deppi pagai....sissi..deppi pagai... Su Notaiu benjada ainnoi.......ca' moi ddu fatzu scriri deu a issu....... 
in prusu.....mi hollu sciusciai de essi mongia........ 
|
|
"I confini ? esistono eccome !!! " Nei miei viaggi ne' ho incontrati molti..e stanno tutti nella mente degli uomini. (Lizard) |
|
Regione Estero ~
Città: Sirbony ~
Membro dal: 21/06/2007 ~
Ultima visita: 26/06/2008
|
 |
|
Ela
Moderatore

|
Inserito il - 15/05/2008 : 13:33:44
|
      oi oi su coru!!!!! Mi seu scimingendu de s'arrisu!!!!!
|
|
 Lago Flumendosa
Nurri (Ca)
|
Regione Marche ~
|
 |