Forum Sardegna - Trallalleros po sa coia de sa filla
    Forum Sardegna

Forum Sardegna
Nome Utente:

Password:
 


Registrati
Salva Password
Password Dimenticata?

 

    


Nota Bene: Is pastissus - Nome campidanese per dolcini molto delicati, diffusi praticamente in tutta la Sardegna. In un contenitore di pasta sottilissima si nasconde un impasto di mandorle, uova, zucchero e il tutto riposa sotto un delicato strato di glassa di zucchero. Molto spesso la superficie è impreziosita da minuti decori floreali oltre che da leggeri ricami fatti con gassa reale.



 Tutti i Forum
 Limba Sarda
 Contos e paristorias
 Trallalleros po sa coia de sa filla
I seguenti utenti stanno leggendo questo Forum Qui c'è:


    Bookmark this Topic  
| Altri..
Autore Discussione  

Albertina
Salottino
Utente Mentor


Poetessa Paradisolana


Inserito il - 15/02/2008 : 19:49:59  Link diretto a questa discussione  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Albertina Invia a Albertina un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Trallallerus po sa coia de filla mia

( compostus de Chiara Orrù in s’occasioi de sa coia de sa filla )


Dopu tanti trumentu
fui meda preoccupada,
Has biu, filla mia,
sa dì est’arribada.


In pompa manna e prexiu
mi ndi pesu de chizzi
poita ca in domu mia
c’est u sposaliziu.

Su sposaliziu eis fattu
oi de amengiau
ananti de Gesù Cristu
gei dd’eis confermau.


Impari cun su sposu
in s’altari hanti giurau
e in custa sacra unioi
nemus pongia mau.

Su coru miu è cuntentu
no ddu potzu negai
tanti bona fortuna
si ollu augurai.

Si ollu augurai
unu mundu de amori
chenza de nixuna
lagrima de dolori.

Si fazzu cun su coru
is augurius prus mannus
bivendu sempri impari
sa vida senza de dannus.

Ita bellus sposus
no mi ndi potzu stai
sa paxi in domu de osatrus
depidi arregnai.

De coru u trallalleru
cantu po filla mia
poita ca ha lassau
sa vida de bagadia.

Ancora in domu mia
dd’iapess’offia tei,
ma è mellus coiada
po issa e po mei.

Cun dd’unu nebodeddu
gei m’appa consolai
candu mi zerriada nonna
gei dd’appa carinniai.

Ringraziu poi de coru
tottu sa cumpangia
chi oi è stettia accanta
po sa coia de filla mia.

Su cantu appu finiu
andaus a brindai
e poi tottus impari
sigheisì a spassiai.









 Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: Villamar  ~  Messaggi: 3638  ~  Membro dal: 29/06/2006  ~  Ultima visita: 31/07/2012

Google Sardegna


Pubblicità

Ela

Moderatore




Inserito il - 15/02/2008 : 20:00:56  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Ela Invia a Ela un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Meda bellixedda Albertina....ma dadi cantada a "Trallallero?"
Appu curregiu poita non mindi fia accattada ca furiada in sa sezioi de limba!!!!!!








Modificato da - Ela in data 16/02/2008 13:45:06

  Firma di Ela 

Lago Flumendosa

Nurri (Ca)

..un'altro meraviglioso angolo di Sardegna

 Regione Marche  ~ Prov.: Cagliari  ~  Messaggi: 6439  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 03/07/2020 Torna all'inizio della Pagina

Incantos
Salottino
Utente Virtuoso




Inserito il - 15/02/2008 : 20:18:23  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Incantos Invia a Incantos un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Penzu chi ddus'happa cantausu..

Meda bellusu!!!









Modificato da - Nuragica in data 16/02/2008 17:53:14

  Firma di Incantos 

La Giara

Gesturi (Mc)

..un altro meraviglioso angolo di Sardegna

 Regione Liguria  ~  Messaggi: 4160  ~  Membro dal: 05/10/2007  ~  Ultima visita: 03/06/2020 Torna all'inizio della Pagina

Albertina
Salottino
Utente Mentor


Poetessa Paradisolana


Inserito il - 15/02/2008 : 20:38:06  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Albertina Invia a Albertina un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Sì, ddus adi cantaus sa dì de sa coia de sa filla.








Modificato da - Nuragica in data 16/02/2008 18:22:34

 Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: Villamar  ~  Messaggi: 3638  ~  Membro dal: 29/06/2006  ~  Ultima visita: 31/07/2012 Torna all'inizio della Pagina

Nuragica

Moderatore




Inserito il - 16/02/2008 : 13:37:54  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Nuragica Invia a Nuragica un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
bellusu is tralllalleroso...

ma ita si seis postasa de acordiu po chistionai totusu in italianu!!
E tui Ela!! sa moderadora.. bell'esempiu chi onasa..








  Firma di Nuragica 

Chiesa San Mauro - Monte Corona

Gesico (Ca)

..un altro meraviglioso angolo di Sardegna

 Regione Lombardia  ~ Città: trexentese inviata speciale nel nord Italia  ~  Messaggi: 15406  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 23/10/2020 Torna all'inizio della Pagina

Ela

Moderatore




Inserito il - 16/02/2008 : 13:52:31  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Ela Invia a Ela un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Nuragica ha scritto:

bellusu is tralllalleroso...

ma ita si seis postasa de acordiu po chistionai totusu in italianu!!
E tui Ela!! sa moderadora.. bell'esempiu chi onasa..
Nurà...mi seu posta su cinixu in sa fronti po su pentimentu!!!!!!! Bastada o po su fattu di essi moderadora deppu pagai de prusu?.....








  Firma di Ela 

Lago Flumendosa

Nurri (Ca)

..un'altro meraviglioso angolo di Sardegna

 Regione Marche  ~ Prov.: Cagliari  ~  Messaggi: 6439  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 03/07/2020 Torna all'inizio della Pagina

Incantos
Salottino
Utente Virtuoso




Inserito il - 16/02/2008 : 14:43:21  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Incantos Invia a Incantos un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Oja dognia tanti mi frigada custa sezioni!
Imoi non pozzu prusu curregi... però mi pozzu ingenugai in su cixiri









  Firma di Incantos 

La Giara

Gesturi (Mc)

..un altro meraviglioso angolo di Sardegna

 Regione Liguria  ~  Messaggi: 4160  ~  Membro dal: 05/10/2007  ~  Ultima visita: 03/06/2020 Torna all'inizio della Pagina

farris paolo
Salottino
Utente Medio


Inserito il - 16/02/2008 : 15:07:21  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di farris paolo Invia a farris paolo un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
albertina ti domandu unu praxeri mi da faisa una poesia po napodi miu ti ringraziu sesi sa mellusu ciao








 Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: sestu  ~  Messaggi: 163  ~  Membro dal: 03/10/2007  ~  Ultima visita: 28/08/2008 Torna all'inizio della Pagina

Nuragica

Moderatore




Inserito il - 16/02/2008 : 16:10:20  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Nuragica Invia a Nuragica un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Incantos intantis ca sesi ingenugada in su cixiri torramia a iscriri totu in limba aici ti sistemu totu deu..


Po Ela , po cust'ota bastada su cinixiu, a sa prossima zironia lucidada a friscu








Modificato da - Nuragica in data 16/02/2008 16:11:22

  Firma di Nuragica 

Chiesa San Mauro - Monte Corona

Gesico (Ca)

..un altro meraviglioso angolo di Sardegna

 Regione Lombardia  ~ Città: trexentese inviata speciale nel nord Italia  ~  Messaggi: 15406  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 23/10/2020 Torna all'inizio della Pagina

Albertina
Salottino
Utente Mentor


Poetessa Paradisolana


Inserito il - 16/02/2008 : 17:38:42  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Albertina Invia a Albertina un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Nuragica ha scritto:

bellusu is tralllalleroso...

ma ita si seis postasa de acordiu po chistionai totusu in italianu!!
E tui Ela!! sa moderadora.. bell'esempiu chi onasa..


Ma castiaisidda!!! Meno mali ca c'est Nuragica!!!









 Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: Villamar  ~  Messaggi: 3638  ~  Membro dal: 29/06/2006  ~  Ultima visita: 31/07/2012 Torna all'inizio della Pagina

Nuragica

Moderatore




Inserito il - 16/02/2008 : 17:42:52  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Nuragica Invia a Nuragica un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Albertina ha scritto:


Ma castiaisidda!!! Meno mali ca c'est Nuragica!!!



Mi a Tinuciaaaaaa .. Ojaa mindi seu screscia de zironiai a tui puru,
imoi mindi seu acatada ca tui puru iasta iscritu in italianu..

Incantos intantis ha fatu sa penitenzia e m'adi mandau sa curretzioni in limba








Modificato da - Nuragica in data 16/02/2008 17:55:02

  Firma di Nuragica 

Chiesa San Mauro - Monte Corona

Gesico (Ca)

..un altro meraviglioso angolo di Sardegna

 Regione Lombardia  ~ Città: trexentese inviata speciale nel nord Italia  ~  Messaggi: 15406  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 23/10/2020 Torna all'inizio della Pagina

Albertina
Salottino
Utente Mentor


Poetessa Paradisolana


Inserito il - 16/02/2008 : 18:16:12  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Albertina Invia a Albertina un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Albertina ha scritto:

Sì, li ha cantati il giorno del matrimonio della figlia.


Sì, ddus adi cantaus sa dì de sa coia de sa filla.
Anda bei, Nurà?









 Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: Villamar  ~  Messaggi: 3638  ~  Membro dal: 29/06/2006  ~  Ultima visita: 31/07/2012 Torna all'inizio della Pagina

Nuragica

Moderatore




Inserito il - 16/02/2008 : 18:19:02  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Nuragica Invia a Nuragica un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Albertina ha scritto:

Sì, ddus adi cantaus sa dì de sa coia de sa filla.
Anda bei, Nurà?


Anda benissimu Tinuccia,








  Firma di Nuragica 

Chiesa San Mauro - Monte Corona

Gesico (Ca)

..un altro meraviglioso angolo di Sardegna

 Regione Lombardia  ~ Città: trexentese inviata speciale nel nord Italia  ~  Messaggi: 15406  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 23/10/2020 Torna all'inizio della Pagina

Albertina
Salottino
Utente Mentor


Poetessa Paradisolana


Inserito il - 17/02/2008 : 21:54:36  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Albertina Invia a Albertina un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
farris paolo ha scritto:

albertina ti domandu unu praxeri mi da faisa una poesia po napodi miu ti ringraziu sesi sa mellusu ciao


Scusamidda, Paulu, ma ariseu no cumprendia itta obessisti nai cun custu "napodi". Poi liggendu attrus post appu biu sa fotografia de un bellu pipieddu cun sa berritta e appu nau: " Eccusu, custu esti su nebodeddu de Paulu!!!"

A Paulu in augurius
ddi fadeus po su nebodi:
chi cresciada mannu e bonu
e in sa vida potza godi.









 Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: Villamar  ~  Messaggi: 3638  ~  Membro dal: 29/06/2006  ~  Ultima visita: 31/07/2012 Torna all'inizio della Pagina

UtBlocc

Utente Bloccato



Inserito il - 20/03/2008 : 06:01:23  Link diretto a questa risposta  Rispondi Quotando
In s'oro e su mare
mi ch'el rutu s'aneddu
s'innamoradu meu
el boltende su cherveddu
trallallera......

A riu o bellu a riu
lassademi passai
de vidi a cori miu
no mi ne possu istai
trallalera....

Si Santu eremitanu
cristiona cun s'istella
su chelu de beranu
lughe che madreperla
trallallera...

Nascintis pippieddu
candu cantai sa zonca
si mi ponzu a faes caddeddus
nascintis senza conca
trallallera...............














Modificato da - UtBlocc in data 20/03/2008 06:02:43

  Firma di UtBlocc 
6169

 Regione Liguria  ~ Prov.: Genova  ~ Città: genova  ~  Messaggi: -1  ~  Membro dal: 08/06/2007  ~  Ultima visita: 07/05/2009 Torna all'inizio della Pagina

Albertina
Salottino
Utente Mentor


Poetessa Paradisolana


Inserito il - 04/07/2008 : 11:47:24  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Albertina Invia a Albertina un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Su muccadori ‘e Olanda
ddu spraxiu in sa cadira
si mi bollis domanda
no passis mira mira.

Bella sa mata de lilla
e bella sa mimosa
e si depu fai sciri
ca mi seu fatta a isposa.


Sposa mia ses bella
e puru cumpraxenti
prus de sa folla de arrosa
sa cara tua è lucenti.

Su sobi c’è cabau
a pabas de su monti
su sposu miu no est principi
e no esti mancu conti.


Pigu sa scivedda
e mi pogiua cummossai
de custu sposu miu
no mi ndi potzu stai.


Candu su bentu suada
est’ora de bentuai
s'edadi est’arribada
mi pongiu a fastiggiai.












 Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: Villamar  ~  Messaggi: 3638  ~  Membro dal: 29/06/2006  ~  Ultima visita: 31/07/2012 Torna all'inizio della Pagina
  Discussione  
    Bookmark this Topic  
| Altri..
 
Vai a:
Herniasurgery.it | Snitz.it | Crediti Snitz Forums 2000