Forum Sardegna - Petizione per una nuova legge sulla lingua sarda
    Forum Sardegna

Forum Sardegna
Nome Utente:

Password:
 


Registrati
Salva Password
Password Dimenticata?

 

    


Nota Bene: La "POMPI'A" e' un delizioso, tipico dolce, esclusivo della Baronia e di Siniscola, ottenuto con una varietà di cedro che si coltiva in quella regione.



 Tutti i Forum
 Cultura in Sardegna
 Lingua Sarda
 Petizione per una nuova legge sulla lingua sarda
I seguenti utenti stanno leggendo questo Forum Qui c'è:


    Bookmark this Topic  
| Altri..
Pagina Precedente
Autore Discussione
Pagina: di 2

Turritano

Utente Virtuoso




Inserito il - 13/11/2008 : 23:59:35  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Turritano Invia a Turritano un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
O Antas, bi kerias galu tue, como . No t’atzucones pro gai pagu. Naramus ki s’impitu de ambos duos articulos, pro a mie, est nou. Oposidore eo? Eo aiat kefidu s’impitu de sa Limba Sarda comente limba ufficiale, limba veicolante de s’ischola, ateru ki comente totta sas ateras materias, giaru pro kie keret, no pro totu. In donzi modu, eo no soe contrariu nemmanco pro una Limba prus campidanesa, basthat ki siet una limba comuna. Su ki no mi piaghet est sa mancanza de dialogu, s’arrogantia e su campalismu ki nde ischonzat totu e no jughet a logu
Saludos
Turritano






Modificato da - Turritano in data 14/11/2008 00:05:16

  Firma di Turritano 
Le dominazioni passano ... i Sardi restano!

 Regione Sardegna  ~ Prov.: Sassari  ~ Città: Sassari  ~  Messaggi: 4480  ~  Membro dal: 13/01/2008  ~  Ultima visita: 04/10/2016 Torna all'inizio della Pagina

antas
Salottino
Utente Medio



Inserito il - 14/11/2008 : 00:25:46  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di antas Invia a antas un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Turritano ha scritto:

O Antas, bi kerias galu tue, como . No t’atzucones pro gai pagu. Naramus ki s’impitu de ambos duos articulos, pro a mie, est nou. Oposidore eo? Eo aiat kefidu s’impitu de sa Limba Sarda comente limba ufficiale, limba veicolante de s’ischola, ateru ki comente totta sas ateras materias, giaru pro kie keret, no pro totu. In donzi modu, eo no soe contrariu nemmanco pro una Limba prus campidanesa, basthat ki siet una limba comuna. Su ki no mi piaghet est sa mancanza de dialogu, s’arrogantia e su campalismu ki nde ischonzat totu e no jughet a logu
Saludos
Turritano


Ista trachillu turrità no mi soe atzuconande, e no apo nau chi tue sis un oposidore, apo nau inbetzes ipreare (in sensu veicolare) e istudiare sa limba sarda in s'iscola, t'po a narrere chi ego la so impreande dae ora. So di acordu meda cun tue supra sa chistione "prus campidanesa" difatis no m'interessat sas percentuales, basta chi si fatzat una limba sarda chi nos rapresentet in su mundu.
a nos intender







  Firma di antas 
In donzi sardu chi si oltat cont'a calesisiat podere b'est s'antigu disigiu de libertade de su populu de sos NURAGHES

 Regione Sardegna  ~ Città: sardinnia  ~  Messaggi: 175  ~  Membro dal: 09/06/2008  ~  Ultima visita: 12/09/2013 Torna all'inizio della Pagina

antas
Salottino
Utente Medio



Inserito il - 14/11/2008 : 00:26:27  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di antas Invia a antas un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
antas ha scritto:

Turritano ha scritto:

O Antas, bi kerias galu tue, como . No t’atzucones pro gai pagu. Naramus ki s’impitu de ambos duos articulos, pro a mie, est nou. Oposidore eo? Eo aiat kefidu s’impitu de sa Limba Sarda comente limba ufficiale, limba veicolante de s’ischola, ateru ki comente totta sas ateras materias, giaru pro kie keret, no pro totu. In donzi modu, eo no soe contrariu nemmanco pro una Limba prus campidanesa, basthat ki siet una limba comuna. Su ki no mi piaghet est sa mancanza de dialogu, s’arrogantia e su campalismu ki nde ischonzat totu e no jughet a logu
Saludos
Turritano


Ista trachillu turrità no mi soe atzuconande, e no apo nau chi tue sias un oposidore, apo nau inbetzes ipreare (in sensu veicolare) e istudiare sa limba sarda in s'iscola, t'po a narrere chi ego la so impreande dae ora. So di acordu meda cun tue supra sa chistione "prus campidanesa" difatis no m'interessat sas percentuales, basta chi si fatzat una limba sarda chi nos rapresentet in su mundu.
a nos intender







  Firma di antas 
In donzi sardu chi si oltat cont'a calesisiat podere b'est s'antigu disigiu de libertade de su populu de sos NURAGHES

 Regione Sardegna  ~ Città: sardinnia  ~  Messaggi: 175  ~  Membro dal: 09/06/2008  ~  Ultima visita: 12/09/2013 Torna all'inizio della Pagina

Arthacan

Utente Medio



Inserito il - 14/11/2008 : 01:07:49  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Arthacan Invia a Arthacan un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Turritano ha scritto:
Eo no kelzo brigare cun niunu, mi piaghet arresjionare no brigare o brugliare.



eh! e acabbadda! aici seriu ses ca no ti praxit a brullai?? gei no ti dda as a essi pigada, nou?

Mi parit ca candu nci est de arrexonai, de spiegai is cosas de manera seria, gei no timu certu a argomentai is arrexonis mias.... Antzis mi nant ca seu fintzas tropu "prolisso", a oras...
E mi parit ca dd'apu fatu cun tui puru de pagu, cun arrispetu e chen'e arrogàntzia peruna...

Ma a bortas, a cumentu de una bessida "legitedda" nareus, de unu chi iat a depi sciri giai su chi pensas, abastat finas una cosa narada a brulla, po si cumprendi a pari torra.. chen'e tropu fueddus..






Modificato da - Arthacan in data 14/11/2008 01:11:34

 Regione Sardegna  ~ Città: Cagliari  ~  Messaggi: 105  ~  Membro dal: 05/06/2008  ~  Ultima visita: 26/03/2010 Torna all'inizio della Pagina

Turritano

Utente Virtuoso




Inserito il - 14/11/2008 : 18:07:02  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Turritano Invia a Turritano un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Ma acchì no t' jogghi a ra sora?!
Unu è "prolissu" candu dizi un bè di ggosi chi po dì cun pogghi parauli, no uno chi dizi lu chi debi dì cun tutti li parauli chi vi borini .... e no è pai foitza obbligaddu a bruglià: pa ghissu vi so althri logghi. O no?
Turritanu






Modificato da - Turritano in data 14/11/2008 18:19:11

  Firma di Turritano 
Le dominazioni passano ... i Sardi restano!

 Regione Sardegna  ~ Prov.: Sassari  ~ Città: Sassari  ~  Messaggi: 4480  ~  Membro dal: 13/01/2008  ~  Ultima visita: 04/10/2016 Torna all'inizio della Pagina

Arthacan

Utente Medio



Inserito il - 14/11/2008 : 23:38:06  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Arthacan Invia a Arthacan un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Turritano ha scritto:

Ma acchì no t' jogghi a ra sora?!
Unu è "prolissu" candu dizi un bè di ggosi chi po dì cun pogghi parauli, no uno chi dizi lu chi debi dì cun tutti li parauli chi vi borini .... e no è pai foitza obbligaddu a bruglià: pa ghissu vi so althri logghi. O no?
Turritanu


Ellus, Colorado... Zelig! a nos biere incue, toca!

Ma tenis arrexoni tui puru.. chi unu est de spiritu, arrespundit a tonu a una botada unu pagu ocasionera e pitziosa, ma chi unu no ddu est, no ddu est etotu.... e insandus arruit in su moralismu...

Opuru ses de spètzia mala, baicirca!
Ma no ddi fait nudda.

avvidezzi Turrità!







Modificato da - Arthacan in data 14/11/2008 23:53:10

 Regione Sardegna  ~ Città: Cagliari  ~  Messaggi: 105  ~  Membro dal: 05/06/2008  ~  Ultima visita: 26/03/2010 Torna all'inizio della Pagina

Turritano

Utente Virtuoso




Inserito il - 14/11/2008 : 23:52:40  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Turritano Invia a Turritano un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Tu dimmi quello che devo fare, e io lo faccio... babbu ddoiu!
Afftiddinni Arthacan: vo dì chi no tzi semmu cumpresi be'... no tzi briemmu pa ghissu.
Avvidetzi
Turritanu






Modificato da - Turritano in data 15/11/2008 00:12:53

  Firma di Turritano 
Le dominazioni passano ... i Sardi restano!

 Regione Sardegna  ~ Prov.: Sassari  ~ Città: Sassari  ~  Messaggi: 4480  ~  Membro dal: 13/01/2008  ~  Ultima visita: 04/10/2016 Torna all'inizio della Pagina

Arthacan

Utente Medio



Inserito il - 15/11/2008 : 00:36:24  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Arthacan Invia a Arthacan un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Pentzu deu puru.

Castia, deu in is cuntierras nci pongu passioni, ma mi praxit a essi curretu e rispetosu.
scudu chi nci at de ndi donai, ma ndi sciu arriciri puru..
e mi praxit fintzas sa brulla..
Est berus ca seu unu pagheddu dolori de culu calincuna borta.. ma non mi praxit mai a brigai.

ciau






Modificato da - Arthacan in data 15/11/2008 00:52:58

 Regione Sardegna  ~ Città: Cagliari  ~  Messaggi: 105  ~  Membro dal: 05/06/2008  ~  Ultima visita: 26/03/2010 Torna all'inizio della Pagina
Pagina: di 2 Discussione  
Pagina Precedente
    Bookmark this Topic  
| Altri..
 
Vai a:
Herniasurgery.it | Snitz.it | Crediti Snitz Forums 2000