Forum Sardegna - Su soddu po u'a canzoni
    Forum Sardegna

Forum Sardegna
Nome Utente:

Password:
 


Registrati
Salva Password
Password Dimenticata?

 

    


Nota Bene: Il dolmen Sa Coveccada di Mores (Sassari) e' il più imponente dell'intero mediterraneo:
Il monumento conserva tre enormi lastre fitte a coltello ed una grande lastra di copertura. La lastra che ne costituisce la facciata presenta un piccolo portello ben ritagliato nel masso: La maggior parte degli studiosi ascrive l struttura all'Eneolitico.



 Tutti i Forum
 Limba Sarda
 Poesiasa e Canzonis in sardu
 Su soddu po u'a canzoni
I seguenti utenti stanno leggendo questo Forum Qui c'è:


    Bookmark this Topic  
| Altri..
Pagina Precedente
Autore Discussione
Pagina: di 2

Nuragica

Moderatore




Inserito il - 05/07/2006 : 16:02:49  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Nuragica Invia a Nuragica un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
E brava pizzialla.. aicci eusu cumplettau sa canzo'i..
de perdu pistilloi!!
acciungei sempri ca deu imparu!!
é mellusu a oberri unu "Post" nou po dogna poesia.

Albertina sa poesia de sa Rejna esti meda toccanti..
chini d'adi iscritta? esti una cosa recenti o antiga issa puru?

____________________________________________________________
... vegno del loco ove tornar disio






Modificato da - Nuragica in data 05/07/2006 16:08:44

 Regione Lombardia  ~ Città: trexentese inviata speciale nel nord Italia  ~  Messaggi: 15406  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 23/10/2020 Torna all'inizio della Pagina

Albertina
Salottino
Utente Mentor


Poetessa Paradisolana


Inserito il - 05/07/2006 : 20:29:02  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Albertina Invia a Albertina un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Sì, Pizzialla, penzu chi custa chi as scrittu tui s'accostidi de prusa s'originali. Bisongiada chi mi dda copi in s'archiviu miu. Ti arringraziu.

Nuragica: custa preghiiera puru mi dd'ad imparada mamma mia; ndi sciu attras puru. Itta nas ddas scrieus innoi, aicci ddas teneus tottus impari is preadorias antigas? Aicci si ndi pointi gosai tottus de custas bellesas chi m'adi lassau i eredidadi mamma mia. E diaicci, mancai cuncuni ddi faidi cuncua preghiera a mamma mia, ca fudi troppu bona sciadada e adi sunfriu tanti in sa vida sua.







 Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: Villamar  ~  Messaggi: 3638  ~  Membro dal: 29/06/2006  ~  Ultima visita: 31/07/2012 Torna all'inizio della Pagina

Nuragica

Moderatore




Inserito il - 05/07/2006 : 22:19:55  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Nuragica Invia a Nuragica un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Penzu chi siada una bella idea ccussa
de ponni is preghierasa innoi tottu pinniccadasa
a pari..e chini dasa liggidi siguramenti ada a
fai una preghiera po mamma tua. Toccada a siddasa dedicai
datu ca esti issa chi tiddas'adi imparadasa!
Brava Albertina!

____________________________________________________________
... vegno del loco ove tornar disio






 Regione Lombardia  ~ Città: trexentese inviata speciale nel nord Italia  ~  Messaggi: 15406  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 23/10/2020 Torna all'inizio della Pagina

Albertina
Salottino
Utente Mentor


Poetessa Paradisolana


Inserito il - 05/07/2006 : 22:38:31  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Albertina Invia a Albertina un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Subitu dda scriu u antra preghiera, in arregodu de mamma mia.

Bella mia Speranza,
mamma de Deus, Maria,
tui sesi sa vida mia
sa paxi mia ses tui.
Candu ti zerriu pensu,
Maria cun tui mi sentu,
cun tegus seu cuntentu,
m’alligru su coru
e su penzamentu mau
chi mi tribulliada sa menti,
mi sfuggidi prontamenti
si m’invocu a Tui, Maria,
chi ses su mari de su mundu
sesi principiu de stella
ses tottu po mei, Maria.
De dogna flagellu
libera s’anima mia.

( Bella mia speranza/madre di Dio, Maria/ Tu sei la mia vita/ la pace mia sei Tu/Quando ti chiamo penso/ Maria, con Te mi confido/ con Te mi rassereno/ e il brutto pensiero che mi confonde la mente/ mi sfugge prontamente/ se mi invoco a Te,
Maria/ che sei il mare del mondo/ sei la prima stella/ sei tutto per me, Maria/ Da ogni flagello libera l’anima mia.)







 Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: Villamar  ~  Messaggi: 3638  ~  Membro dal: 29/06/2006  ~  Ultima visita: 31/07/2012 Torna all'inizio della Pagina

pizzialla

Utente Medio


Inserito il - 06/07/2006 : 02:05:03  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo Invia a pizzialla un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Citazione:
Messaggio inserito da Nuragica

deu appu imparau scetti custa frasi!
Cessu Sant'Antiogu!
ca t'anti pigau de ogu,
de ogu t'anti pigau
Santu Liberau!...........

____________________________________________________________
....Lasciate ogni speranza voi ch'intrate!!



oh nurà nonna mia puru fadiada i brebus contras s'ogu pigau...
ma deu dus appu imparausu
cessu sant'Antiogu
ca t'hanti pigau de ogu
santu liberau
de ogu t'hanti pigau
santu Patriarca
ti torrit sa tracca
santu Giuanni Battista(e si narada su nomini de su mobaidu)
ti torrit gana e vista
santa Maria Crara
ti torrit vista e cara
santa Luxia de Oristanis
tottus benganta paris
aintru de custa dì
po abrebai a tui
Santu Pianu conti
ti pongu manu in fronti
ti pongu manu in testa
po chi no timas nottesta
e nì dognia notti
Santu Pianu conti
Basili mannu dottori
ca furiat meigadori
e furiat meigheri
paga no ddi pigheis
sceti s'anima salva
no ddi pigheis paga
Cristu arrendi
dogna mali difendi
a chi ti dd'hat pigau
chi siat perdonau
Cosim'e Damiau
Deus ti torrit sa vista
e ti pessit sa manu
in su nomini de su Babbu,su Fillu e su Spiritu Santu.
Apustis de is brebus si recitada po tresi bortasa unu Babbu Nostru
un'Ave Maria e unu Groria Patri,po ognia santu nomenau,poi si poidi sa manu in conca de su mobaidu fadendiddi su sinnu de sa gruxi.






 Messaggi: 147  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 30/04/2007 Torna all'inizio della Pagina

Nuragica

Moderatore




Inserito il - 06/07/2006 : 11:57:49  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Nuragica Invia a Nuragica un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Ta cosa bella Pizziala...
depid'essi sa stessa chi recidada nonna mia custa!!
immoi datu ca d'asi imparada da podis usai
po fai sa mexina de s'ogu pigau tui puru??
o no faidi?

Bella meda s'uttima preghiera de Albertina puru.


____________________________________________________________
... vegno del loco ove tornar disio






 Regione Lombardia  ~ Città: trexentese inviata speciale nel nord Italia  ~  Messaggi: 15406  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 23/10/2020 Torna all'inizio della Pagina

Albertina
Salottino
Utente Mentor


Poetessa Paradisolana


Inserito il - 06/07/2006 : 17:48:31  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Albertina Invia a Albertina un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Po Pizzialla: seu cuntenta diaveras de podi completai gaziasa tui sa ricerca de is preghieras antigas. Infatti m'accattà deu puru ca certas preghieras fuanta a metadi, cunfundias cu attras, poita ca candu is cosas no funti firmadas cun sa pinna sighinti stradas diversas e si pedrinti.
Po Nuragica: grazia de sa proposta, nd'eus a tei contu. No eusu a fai certu mexinas de s'ogu liau, però eusu arregolli s'anima de i mammas e i nonnas nostras chi tottu custu fadianta cun fidi. E candu c'è sa fidi, no impottada me itta modu eusu a domandai a su Signori, s'importanti esti a domandai cumenti si narada su coru. E su coru adessi sorreggiu de sa fidi chi custas pregadorias s'hanti trasmittiu.

Scireis eita si nau Pizzialla e Nuragica? Ca seu troppu cuntenta de s'hai connottu.







 Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: Villamar  ~  Messaggi: 3638  ~  Membro dal: 29/06/2006  ~  Ultima visita: 31/07/2012 Torna all'inizio della Pagina

Nuragica

Moderatore




Inserito il - 08/07/2006 : 23:51:01  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Nuragica Invia a Nuragica un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Saludi Albertina.. Scusammia chi no t'ia ancora arrespustu
ma custa disi ci tengiu ospittisi in domu.. e mind'anti sequestrau su bottu elettronicu. Immoi si funti croccausu e appu torrau a pigai possessu!
Deu puru seu meda cuntenta de t'hai connottu e spereusu chi abarristi sempri cun nosu in custu bellu forum..
immoi po una pariga de disi no mi potzu collegai ca seu forasa de domu.. po una gita e po unu matrimoniu.. si liggeusu allestru!
Bona notti

____________________________________________________________
... vegno del loco ove tornar disio






 Regione Lombardia  ~ Città: trexentese inviata speciale nel nord Italia  ~  Messaggi: 15406  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 23/10/2020 Torna all'inizio della Pagina

Albertina
Salottino
Utente Mentor


Poetessa Paradisolana


Inserito il - 15/07/2006 : 16:35:31  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Albertina Invia a Albertina un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Ciau, Nuragica e Pizzialla, ddu scireis ca ponendu a postu is cadàscius cust'otta appu agattau u quadernu prenu de pregadorias antigas chi mi narada mamma mia e una femmiedda chi biviada accanta de domu.
Imoi si ndi sciu una dedicada a s'angiulu custodi:

Angiulu miu guardiadori,
sesi mandau de su Redentori
po guadriai s'anima mia
e s'anima dolenti
ddus tengiaus sempri presentis
a sa porta de su paradisu:
Gunzaga, Santu Luisu,
Santu Bissenti Ferreri







 Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: Villamar  ~  Messaggi: 3638  ~  Membro dal: 29/06/2006  ~  Ultima visita: 31/07/2012 Torna all'inizio della Pagina

pizzialla

Utente Medio


Inserito il - 01/08/2006 : 22:36:14  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo Invia a pizzialla un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
[quote]Messaggio inserito da Albertina

Ciau, Nuragica e Pizzialla, ddu scireis ca ponendu a postu is cadàscius cust'otta appu agattau u quadernu prenu de pregadorias antigas chi mi narada mamma mia e una femmiedda chi biviada accanta de domu.
Imoi si ndi sciu una dedicada a s'angiulu custodi:

Angiulu miu guardiadori,
sesi mandau de su Redentori
po guadriai s'anima mia............
[/quote

Ciau Albertina
deu sa pregadoria po s'angiulu guardadori dda sciu meda prus manna,
ma ddapa a iscriri in d'unu atru momentu dopu is vacanzasa.
Tenidi in salludi






Modificato da - pizzialla in data 01/08/2006 22:38:18

 Messaggi: 147  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 30/04/2007 Torna all'inizio della Pagina

Albertina
Salottino
Utente Mentor


Poetessa Paradisolana


Inserito il - 01/08/2006 : 22:49:25  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Albertina Invia a Albertina un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Ciau, fui aspettendudì e narà:
- Ma no ada torrai cudda picciocca?
E imoi ca ses torrada seu cuntenta.
No ddi faidi nudda po sa preghiera: tempus ci nd'est.
A si liggi!







 Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: Villamar  ~  Messaggi: 3638  ~  Membro dal: 29/06/2006  ~  Ultima visita: 31/07/2012 Torna all'inizio della Pagina

pizzialla

Utente Medio


Inserito il - 01/08/2006 : 23:04:02  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo Invia a pizzialla un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Citazione:
Messaggio inserito da Albertina

Ciau, fui aspettendudì e narà:
- Ma no ada torrai cudda picciocca?
E imoi ca ses torrada seu cuntenta.
No ddi faidi nudda po sa preghiera: tempus ci nd'est.
A si liggi!



Ma però assumancu un piticchedda ti dda scriu:
Ogus a s'altari

Bona dì a s'altari
friscu ses che nai in mari,
friscu ses comente lillu,
bona dì a Mama e a Fillu.

A si biri alestru






 Messaggi: 147  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 30/04/2007 Torna all'inizio della Pagina
Pagina: di 2 Discussione  
Pagina Precedente
    Bookmark this Topic  
| Altri..
 
Vai a:
Herniasurgery.it | Snitz.it | Crediti Snitz Forums 2000