Forum Sardegna - sceti po chistionai...
    Forum Sardegna

Forum Sardegna
Nome Utente:

Password:
 


Registrati
Salva Password
Password Dimenticata?

 

    


Nota Bene: A quattro chilometri dal centro abitato di Vallermosa, percorrendo la strada provinciale per Decimoputzu, troviamo il nuraghe "Su Casteddu de Fanaris". Questo è ubicato nella collina più alta della zona a guardia della pianura che si estende da Vallermosa sino ai paesi vicini. In questa zona, diverso tempo fa fu ritrovata una statuetta raffigurante la “Dea Madre” che ora si trova al museo nazionale di Cagliari.



 Tutti i Forum
 Limba Sarda
 Ateru
 sceti po chistionai...
I seguenti utenti stanno leggendo questo Forum Qui c'è:


    Bookmark this Topic  
| Altri..
Pagina Successiva
Autore Discussione
Pagina: di 2

Babbai Sardu

Nuovo Utente


Inserito il - 21/03/2010 : 20:28:58  Link diretto a questa discussione  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Babbai Sardu Invia a Babbai Sardu un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
m'iat a praxi de fueddai in sardu de donnia cosa, deu no bivu in sardinnia e deppu fueddai po no mi ddu scaresci e seu siguru ca c'est genti meda cumente mei, e intzandus poitta no chistionaus?
aundi biveis? itte traballu feis? cantu annus teneis?
deu bivu in cadelonia, a Girona e fatzu su s'assistenti de bollidu. tengu 25 annus, e bosatrus itta feis?








Modificato da - Barbaricina in Data 21/03/2010 20:37:59

 Regione Estero  ~ Città: Girona (cadelonia), seu de Biddamatraxa  ~  Messaggi: 23  ~  Membro dal: 11/03/2010  ~  Ultima visita: 05/05/2010

Google Sardegna


Pubblicità

musthayoni

Utente Attivo


Inserito il - 22/03/2010 : 17:59:05  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di musthayoni Invia a musthayoni un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Messaggio di Babbai Sardu

m'iat a praxi de fueddai in sardu de donnia cosa, deu no bivu in sardinnia e deppu fueddai po no mi ddu scaresci e seu siguru ca c'est genti meda cumente mei, e intzandus poitta no chistionaus?
aundi biveis? itte traballu feis? cantu annus teneis?
deu bivu in cadelonia, a Girona e fatzu su s'assistenti de bollidu. tengu 25 annus, e bosatrus itta feis?


... hola .. babbaisardu .. duncas bivis in Catalunia ? ..

.. annus faidi .. ddu seu istettiu ... perou fuemmu prus dde domu in Navarra e Santu Srebastianu (Donostia) ..








Modificato da - musthayoni in data 22/03/2010 17:59:43

 Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: Campidano di Cagliari  ~  Messaggi: 927  ~  Membro dal: 25/08/2009  ~  Ultima visita: 19/09/2013 Torna all'inizio della Pagina

Babbai Sardu

Nuovo Utente


Inserito il - 22/03/2010 : 20:09:38  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Babbai Sardu Invia a Babbai Sardu un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
m'iat praxi mera andai in euskadi, seu imparendi sa lingua poita mi praxit pentzai chi su sardu antis de su latinu depiat essi simili, teneus fueddus antigus meda (de antis de su latinu) chi si padint meda...nosu e issus seus cumenti fradis!







 Regione Estero  ~ Città: Girona (cadelonia), seu de Biddamatraxa  ~  Messaggi: 23  ~  Membro dal: 11/03/2010  ~  Ultima visita: 05/05/2010 Torna all'inizio della Pagina

musthayoni

Utente Attivo


Inserito il - 23/03/2010 : 18:17:49  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di musthayoni Invia a musthayoni un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
.. deu innantis .. in Euskadi ddu andammu meda .. Donostia .. Irunea .. Biarritz .. Hendaye .. Roncal .. ka ddu i tenemu medas amigus e emmu cumentzau puru a istudiai calincuna cosa dde sa limba insoru. A donnia manera .. gèi asessi biu ka in dd'unu liburu dde Melis .. ddu hadi unus cantu apparigamentus dde fueddus in limba sarda e basca ... cun arrexinis igualis. E pusti is traditzionis .. is maskaras dde kranovali .. e puru sa manera dde bistiri dde is femminas ... ita ndi naras?
Perou naramidi una cosa .. dde cantu tempus ddu i traballas in Katalunia? ..








Modificato da - musthayoni in data 23/03/2010 18:19:21

 Regione Sardegna  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: Campidano di Cagliari  ~  Messaggi: 927  ~  Membro dal: 25/08/2009  ~  Ultima visita: 19/09/2013 Torna all'inizio della Pagina

Babbai Sardu

Nuovo Utente


Inserito il - 23/03/2010 : 18:33:25  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Babbai Sardu Invia a Babbai Sardu un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
ddoi at una femina chi at fattu una studiada de is fueddus antigus sardus e bascus, casi tottus chi tenganta "rr", e ddoi at prus de 30 fueddus chi bolint nai su propriu o calincuna cosa simili!
seu giai 3 annus chi bivu innoi in cadelonia...








 Regione Estero  ~ Città: Girona (cadelonia), seu de Biddamatraxa  ~  Messaggi: 23  ~  Membro dal: 11/03/2010  ~  Ultima visita: 05/05/2010 Torna all'inizio della Pagina

Nuragica

Moderatore




Inserito il - 23/03/2010 : 18:37:23  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Nuragica Invia a Nuragica un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Ciao Babbai.. insandsu..deu seu Trexentesa, de Gesigu , ma bivu a milanu de prus de bitixinc'annus... tengiu dus fillusu giai avedabis tuusu...una de casi bintixincu e unu de casi bintiquatru ( no isciu iscriri cun sa KAPPA cumenti iscridi s'amigu Mustayoni )
No tengiu disigiu de sa Sardinnia.. poita candu esti po mi benni pigu e bandu... mancai siat feti po mi fai unu fin' e xida. Sa cosa chi m'iada a praxi de prusu iada a essi de mi passai s'ierru innoi e s'istadi in bidda... e mancai prima o poi midd'appai accanzai custu disigiu...








  Firma di Nuragica 

Chiesa San Mauro - Monte Corona

Gesico (Ca)

..un altro meraviglioso angolo di Sardegna

 Regione Lombardia  ~ Città: trexentese inviata speciale nel nord Italia  ~  Messaggi: 15406  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 23/10/2020 Torna all'inizio della Pagina

Babbai Sardu

Nuovo Utente


Inserito il - 23/03/2010 : 19:01:00  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Babbai Sardu Invia a Babbai Sardu un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
pero nadamì una cosa, chi is cosas funtzionanta beni in sardinnia t'iat praxi torrai? deu no torru poita is cosas ingunis bandanta mali meda, deu nau sempri chi ap'a torrai candu sardinnia si torrat indipendenti! is fillus cosa tua su sardu du fueddant?







 Regione Estero  ~ Città: Girona (cadelonia), seu de Biddamatraxa  ~  Messaggi: 23  ~  Membro dal: 11/03/2010  ~  Ultima visita: 05/05/2010 Torna all'inizio della Pagina

Nuragica

Moderatore




Inserito il - 23/03/2010 : 19:11:55  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Nuragica Invia a Nuragica un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Ia a torrai o no ia a torrai???
esti una domanda chi megu de mi fai de unu scant annusu a custa pati...
e po nai sa beridadi no mi sciu donai una risposta sigura. Ti naru ca chi no tenìa is fillusu, furìa giai ingui,naturalmenti prima de rientrai ia a depi tenni unu bellu traballu.. ma cun'is fillusu abituausu innoi, imoi ca funti mannusu no è facili a pigai c usta decisioni..
Fillus miusu anti imparu prima su sardu poi 'italianu e poi pagu pagu milanesu.. ma s'intendinti sardusu e sindi bantanta puru








  Firma di Nuragica 

Chiesa San Mauro - Monte Corona

Gesico (Ca)

..un altro meraviglioso angolo di Sardegna

 Regione Lombardia  ~ Città: trexentese inviata speciale nel nord Italia  ~  Messaggi: 15406  ~  Membro dal: 11/04/2006  ~  Ultima visita: 23/10/2020 Torna all'inizio della Pagina

Babbai Sardu

Nuovo Utente


Inserito il - 23/03/2010 : 20:06:26  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Babbai Sardu Invia a Babbai Sardu un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
itta bellu! custas cosas mi praxint meda! is fillus tuu funt giai mattucheddus e si bois pois torrai tui e issus podint abarrai ingunis si bolint, a su mancus candu t'ind as andai in pentzioni deppis torrai o no? deu no sciu si e candu ap'a torrai pero seguru ca bollu essi interrau ingunis!po mei est fintzas prus dificili poita mi padit ca ap'a tenni fillus mesu sardus e mesu spannolus!
meda bortas pentzu si ddus deppu imparai s'italianu o scetti su sardu... m'iat praxi puru a ddu poni unu nomini sardu cumenti Efis... itta 'ndi pentzas?








 Regione Estero  ~ Città: Girona (cadelonia), seu de Biddamatraxa  ~  Messaggi: 23  ~  Membro dal: 11/03/2010  ~  Ultima visita: 05/05/2010 Torna all'inizio della Pagina

sarrabus72
Salottino
Utente Maestro




Inserito il - 23/03/2010 : 20:18:46  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di sarrabus72 Invia a sarrabus72 un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Ahhhahhhh ... deu puru sa prima cosa chi appu nau candu appu cumenzau a arrexionai - chi mi mroxiu m´inci deppeisi pottai a bidda e chi mi lassaisi innoi si bessu in su sonnu e si trumentu a fida !








Modificato da - sarrabus72 in data 23/03/2010 20:19:40

  Firma di sarrabus72 

Valle di Oddoene

Dorgali (NU)

..un altro meraviglioso angolo di Sardegna



 Regione Estero  ~ Prov.: Cagliari  ~ Città: Germania  ~  Messaggi: 7371  ~  Membro dal: 06/09/2006  ~  Ultima visita: 07/03/2015 Torna all'inizio della Pagina

Babbai Sardu

Nuovo Utente


Inserito il - 23/03/2010 : 21:03:43  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Babbai Sardu Invia a Babbai Sardu un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
mi padit giustu! depeus torrai a sardinnia sempri!







 Regione Estero  ~ Città: Girona (cadelonia), seu de Biddamatraxa  ~  Messaggi: 23  ~  Membro dal: 11/03/2010  ~  Ultima visita: 05/05/2010 Torna all'inizio della Pagina

Tizi
Salottino
Utente Virtuoso



Inserito il - 24/03/2010 : 09:52:48  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Tizi Invia a Tizi un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Deu puru da penzu guallisi...ollu essi interrada in bidda mia (naturalmenti su prusu tradu possibili...finza a 120 annusu non iada adessi mabi sempri alligra però). Minci seu andada de sa Sardinnia 25 annusu faidi e bivu a Orbassanu in Piemonti, su disiggiu miu esti de torrai a bivi in bidda mia Villa S.Antonio OR, candu apessi penzionada, o forzisi prima pura, chi is cosasa cambianta in bei. Seu coiada cun d'unu meridionali ,SA, chi po fortua amada sa Sardinnia e issu pura bei cun mei meda volentieri a bivi in bidda.....








  Firma di Tizi 

Panorama

Villa Sant' Antonio (Or)

..un altro meraviglioso angolo di Sardegna

 Regione Sardegna  ~ Prov.: Oristano  ~ Città: Villa S. Antonio/Orbassano  ~  Messaggi: 4943  ~  Membro dal: 10/09/2008  ~  Ultima visita: 01/06/2020 Torna all'inizio della Pagina

Babbai Sardu

Nuovo Utente


Inserito il - 28/03/2010 : 01:37:03  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Babbai Sardu Invia a Babbai Sardu un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
ma is sardus no s'apadixanta sceti cun sardus?
deu puru tengu sa picciocca chi est spannola, cumenti sigheus de aicci eus a perdi sa ratza!








 Regione Estero  ~ Città: Girona (cadelonia), seu de Biddamatraxa  ~  Messaggi: 23  ~  Membro dal: 11/03/2010  ~  Ultima visita: 05/05/2010 Torna all'inizio della Pagina

Gianni_g

Utente Medio



Inserito il - 09/07/2010 : 13:38:57  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Gianni_g Invia a Gianni_g un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
mentre cerco di "galleggiare" col campidanese (conosco il logudorese...
ma....è dura comprendervi ! Ci provo), faccio un quiz:

cosa è la CIRIBALLA .

Sassaresi, no' iscribiddi nudda !
E' troppu fazzili pà voi....











  Firma di Gianni_g 
Siamo sardi
Siamo spagnoli, africani, fenici, cartaginesi, romani, arabi, pisani, bizantini, piemontesi.
Siamo le ginestre d'oro giallo che spiovono sui sentieri rocciosi come grandi lampade accese.
Siamo la solitudine selvaggia, il silenzio immenso e profondo, lo splendore del cielo, il bianco fiore del cisto.
Siamo il regno ininterrotto del lentisco, delle onde che ruscellano i graniti antichi, della rosa canina, del vento, dell'immensità del mare.
Siamo una terra antica di lunghi silenzi, di orizzonti ampi e puri, di piante fosche, di montagne bruciate dal sole e dalla vendetta.
Noi siamo sardi.
Grazia Deledda.

 Regione Sardegna  ~ Prov.: Sassari  ~ Città: Sassari  ~  Messaggi: 215  ~  Membro dal: 22/06/2010  ~  Ultima visita: 05/12/2014 Torna all'inizio della Pagina

Turritano

Utente Virtuoso




Inserito il - 16/08/2010 : 16:42:06  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Turritano Invia a Turritano un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Gianni g: inogghi si ischribi soru in Sardhu (sassaresu cumpresu). No tinn'immentiggà ...
Turritanu








  Firma di Turritano 
Le dominazioni passano ... i Sardi restano!

 Regione Sardegna  ~ Prov.: Sassari  ~ Città: Sassari  ~  Messaggi: 4480  ~  Membro dal: 13/01/2008  ~  Ultima visita: 04/10/2016 Torna all'inizio della Pagina

Tzinnigas
Salottino
Moderatore




Inserito il - 22/08/2010 : 20:29:59  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Tzinnigas Invia a Tzinnigas un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Torrai o non torrai a bidda? Cumenti adi nau Nuragica, arrispundi no esti propiu facili… Deu tengiu tres fillus: dus mannus e unu ancora pitticu; su mannu bividi attesu de domu po contu su e issusu de beni a bivi in bidda mia non ci penzanta… Pobidda mia (trentina) nimmancu, poita sa bidda esti pittia e non ddu esti nudda…
A bortas penzu a candu fui piccioccheddu in bidda. In su bixinau miu, in d’ognia domu bivianta assumancu cinqui o ses personas… Immoi funti tottu domus buidas e calincuna abitada solu de unu becciu o beccia chi teninti is fillusu attesu…
In bidda s’urtimu pippiu chi esti nasciu tenidi quattr’annus e is pagus piccioccheddus chi ddui bivinti appena podinti si n’andanta foras poita sa bidda non podid offriri nudda…
Deu a bidda ddu andu sempri cun prexei… ancora tengiu a mamma, ottantott’annus, fradi miu e sorri mia e tengiu puru sa domu…, ma chi torru a bidda, candu morru, a centubint’annus, non ddu esti mancu nemmus chi mi potada un frori a da tumba… E insaras, mi paridi chi seu destinau a bivi e a morri attesu de domu mia…









Modificato da - Tzinnigas in data 22/08/2010 20:32:20

  Firma di Tzinnigas 


... Este de moros custa bandera ki furat su coro...(Cordas & Cannas)


"Ci sono due cose durature che possiamo sperare di lasciare in eredità ai nostri figli: le radici e le ali” (Hodding Carter)

 Regione Trentino - Alto Adige  ~ Prov.: Trento  ~ Città: Predazzo /Villa S. Antonio  ~  Messaggi: 4940  ~  Membro dal: 27/08/2008  ~  Ultima visita: 04/06/2020 Torna all'inizio della Pagina
Pagina: di 2 Discussione  
Pagina Successiva
    Bookmark this Topic  
| Altri..
 
Vai a:
Herniasurgery.it | Snitz.it | Crediti Snitz Forums 2000