Forum Sardegna - Sa limba sarda logudoresa a 360°
    Forum Sardegna

Forum Sardegna
Nome Utente:

Password:
 


Registrati
Salva Password
Password Dimenticata?

 

    


Nota Bene: In Sardegna, nell’area del Supramonte, abitano ben 13 specie di pipistrelli - delle 35 presenti in Italia - attirate dall’ampia copertura boschiva e dalla ricchezza di grotte e fessurazioni nelle rocce che offrono un grande numero di rifugi.



 Tutti i Forum
 Limba Sarda
 Ateru
 Sa limba sarda logudoresa a 360°
I seguenti utenti stanno leggendo questo Forum Qui c'è:


    Bookmark this Topic  
| Altri..
Pagina Precedente
Autore Discussione
Pagina: di 14

Folkettara Dilettante

Utente Medio


Inserito il - 04/06/2015 : 16:21:03  Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Folkettara Dilettante Invia a Folkettara Dilettante un Messaggio Privato  Rispondi Quotando
Tzinnigas ha scritto:

Folkettara Dilettante ha scritto:

unu saludu a tottu is ki leggint custu forum! Deu seu intrada inoghe po curiosidade e creo ki custa est unabona opportunidade po fai unu pagu de praticaca deuso istudiende su sardu. Calincunu de bosattros m.hat jai intendida in àtteras discussionis appitzus de sa musica traditzionale sarda. Purtroppu (iscusai, no l'isco commente si narat custa peraula in sardu) su sardu meu est una mistura de logudoresu, campidanesu, unu pagheddu de gadduresu... una "zppa" insomma! Però s.importanti est ki deu seu provendi a fai pratiga... Deo no cherzo "furare" sa limba sarda, comu calincunu podet pensai. Deo isco ki so "continentali", però sa limbasrda mi praxit tantu ke is àtteras ki happo appresu innantis.
Ciau de nou dae sa "folkettara"


Innanzitutto Complimenti! Sei bravissima.
Nel mio campidanese io avrei scritto così:

unu saludu a tott' is ki ligginti custu forum! Deu seu intrada innoi po curiosidadi e creu ki custa esti una bell' opportunidadi po fai unu pagu de pratiga. deu seu studiendi su sardu. Calincunu de ‘osattrus m’ adi giai intendia in àttras discussionis appitzus de sa musica traditzionali sarda. A dolu mannu su sardu miu est una mistura de logudoresu, campidanesu, unu pagheddu de gadduresu... una “suppa" infinis! Però s'importanti esti ki deu seu provendi a fai pratiga... Deu non ‘di ollu "furai" sa limba sadra, cumenti calincunu podit pensai. Deu sciu ki seu "continentali", però sa limba sadra mi praxit ater ‘e tantu ke is àtteras ki app’ imparau innantis.
Ciau de nou de sa "folkettara"

torru gratzias a tui po is corretzionis ca, como happu nau innantis su sardu miu esti ancora una copia fea de sa LSc. Sa difficultadimia, comuncas, esti cudda de passai kena nisçunu probema de una varianti a un'àtera ca una lingua unica no esistit ancora.
Unu saludu de Paola






 Regione Lombardia  ~ Prov.: Milano  ~ Città: milano  ~  Messaggi: 453  ~  Membro dal: 07/02/2015  ~  Ultima visita: 18/06/2023 Torna all'inizio della Pagina
Pagina: di 14 Discussione  
Pagina Precedente
    Bookmark this Topic  
| Altri..
 
Vai a:
Herniasurgery.it | Snitz.it | Crediti Snitz Forums 2000